Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!


Anbefalte innlegg

Synd at noen har problemer med å laste den ned... Alle servere er sprengt, blir nok det en stund fremover.

 

Jeg kommer ihvertfall til å spille demoen mange ganger til. Teste ut forskjellige taktikker osv. Det er en del bugs i demoen. Spesiellt på AI'en. Noen ganger kan fienden henge seg litt opp, men arti er det siden de flanker deg og ligger i dekning. Jeg prøvde å cruise rundt omkring med en av båtene, men kom ikke særlig langt før et helikopter senket meg. Bilen i demoen kommer ikke akkurat til nytte, siden det er tett jungel. Noen som har funnet alle de 2 verdenskrig vrakene på øya?

 

Alt i alt en meget god og underholdende demo. Tiden det tar å gjennomfører vil variere svært mye etter om du bare går rett fram og skyter alt du ser. Jeg vil anbefale å snike rundt mye og tenkte ut taktikker før du slår til. Gir demoen 8/10. Litt for mange bugs og lite frihet (deler av øya er stengt av). De har gjort en bra jobb med å forlenge banene på, ved å dele øyene opp i flere deler slik at du må fullføre oppdraget før du kan komme til neste del. Bare synd at demoen stopper der :(

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan er "death animations"

måten de oppfører seg når de blir truffet av kuler og når de dør.

Det første AI'en gjør om kameraten blir skutt er å dukke og se seg rundt etter deg. Deretter springer de i dekning og begynner å gå/springe mot deg. Dersom de hører eller blir skutt så finner de noe å dekke seg bak, mens de flanker deg.

 

EDIT: Glemte en MEGET viktig del her. Når fienden har sett deg eller tror du er et sted så kan du finne seg en båt eller en bil og tar opp jakten på deg. Noe av det stiligste med AI'en! :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

høres bra ut :)

hmm, hva er datoen for mp demoen ?

 

EDIT: likte beskrivelsen til en av gamershell moderatorene.

if you toss a rock or genade from a spot and stealthly run to another, they blindly fire to where they think you are at, great feature.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
høres bra ut :)

hmm, hva er datoen for mp demoen ?

Skulle gjerne visst det selv. Men jeg vil annta at den vil kommer i februar eller noe. For da har beta'en gått en stund.

 

Men nå er det på tide å komme seg på skolen. :( Men etter skolen er det tid for mer Far Cry :thumbs:

Endret av TCi
Lenke til kommentar
hvordan er "death animations"

måten de oppfører seg når de blir truffet av kuler og når de dør.

Det er fet ragdoll- fysikk, noe tonet ned i forhold til f.eks Max Payne 2 (Og uendelig mye bedre enn Deus Ex 2)... Veldig overbevisende :)

 

Dessuten kan spillere glede seg over kulehull på kroppene og kommentarer fra fiendtlige soldater i stil med : "I`m gonna shoot you in the face!!"

 

Grafikken er nammenam! Lys-skygge effektene, character modellene, vannet, diverse smaskiga effekter av ditt- maps op datt- maps.. Ikke alt ser like bra ut, men en del elementer er på høyde med det en tidligere har sett av Doom 3...(Jeg kjører i 1280x1024, effekter på very high, 0xAA)

Lenke til kommentar
Hørte det var veldig tungdrevent. en kamerat av meg spiller det med [email protected] og 9800Pro@langt over 9800XT, å han sier det "LAGGER" til tider med alt på max ved 1024x768 (ikke noe AA)

Hvilke drivere bruker han? Jeg bruker Catalyst 4.1 driverene, men har sett i tester at Catalyst 3.10 er raskere i en rekke spill. kanskje han burde sjekke ut noen andre drivere..

 

 

Edit: Litt annet tema her, men jeg ser at serverene til GamersHell har gått dunken :) Tilbake om noen timer sier de.

 

Her er litt statestikk:

Hosted since: 21/01/2004 00:46

Downloads: 64815 time(s)

Traffic: 245.7 Terabit

 

:scared:

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Kameraten min sendte meg infoen nå:

 

Kjører som sagt 3.7GHz og 9800Pro @450/700 512MB RAM

 

1280x1024: omtrent aldri over 40fps

 

1024x768: Mellom 40-60fps når det ikke skjer noe detter av og til under 20fps i krig

 

Er med andre ord ganske tungdrevent ja :yes: Er nok DX9 delen som gjør det. Folk med GeForce4 vil ikke ha samme problemene, men de går jo glipp av endel også da.............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...