Windoge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Da var topicen endra til den offesielle Far Cry single player demo tråd. Lykke til Endret 21. januar 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du mener vel 21. ? OG JA POKKER SOM JEG GLEDER MEG! Beklager litt useriøsitet der, men det er på sin plass. Far Cry virker grensesprengende:) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ja systemkravene forventes å være små, jeg vil poste dem i tråden jeg opprettet for betaen, og vi kan allemann sammenligne dette forventer forresten også at det blir vanskelig å få tak i demoen med det første, pga. linjebelastning Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hm ja. Husker det var slik med Call of Duty. max 30kb\s osv : / Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gleder meg nå inmari!!! Håper demoen har aktivert fysikk-motoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hvis de ikke har aktivert fysikkmotoren så blir jeg til de grader skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 noen som et noe om klokkeslettet ? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 var det ikke bare betaen som hadde den av? altså betaen er jo en "utgave" med mer? og en kan spille mp? ok, trekk å deaktivere den, for at den ikke skal bli valgt fremfor det skikkelige spillet på lan osv? deaktiverer de den på demoen, gjør det det kankanskje på leggen. Å gå fram så rakrygget, og ikke gi oss en smakebit av hvordan det faktisk vil være, da har en for god tro på spillet. Jeg kjøper det ihvertfall ikke uten å vite at fysikken faktisk er bra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 noen som et noe om klokkeslettet ? Siden utvikleren er fra Tyskland så er sjansene store for at den kommer i løpet av natten, men hvem vet Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det blir artig å få prøvd demo av dette spillet. Men har en følelse at det blir mye bugs i den så folk begynner å sutre over hele forumet at den klikker, lagger, dårlig bla bla bla. Men slik var det i Deus Ex demoen også. Jeg tror selv at demoen kommer til å ha sine negative sider. Men jeg tror fullversjonen av spillet kommer til å Rocke! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dette var dagens nyheter! 21. eller 22.? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 21 http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash i natt, kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 er spent på om demoen er så buggete, kanskje mest mtp at demoen kommer 2 måneder før originalen, det virker som om de er temmelig sikre på seg selv. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gleder meg noe enormt!!! Det er første gang eg har gleda meg SÅ mye til ein demo... dette må bare bli bra. er bare synd at eg må øve til ei j***a geografi prøve i morga men men... kjem sikkert til å sitte å spille demoen heile dagen uansett.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Vær obs på at Onsdag kan bety Torsdag natt. Og hvis det kommer sent da så får vi jo det ikke før Torsdag Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Demoen er ute NÅ! Dere kan prøve denne linken her. ftp://ftp.ubisoft.nl/Demo/FarCry/SinglePlayer/DemoFarCry.zip Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Demoen er ute NÅ! Dere kan prøve denne linken her.ftp://ftp.ubisoft.nl/Demo/FarCry/SinglePlayer/DemoFarCry.zip [20:12] * Now talking in #farcry [20:12] * Topic is 'if you got the complete sp demo pm denzer |Demo FTP gone| Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Kilder sier demoen er på rundt 500MB. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hmm det var vist en ''leak'', Får heller vente til i morgen da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Den er ute ja, men ikke offesielt før i morgen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå