Gå til innhold

Far Cry single play demo er UTE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var det ikke bare betaen som hadde den av?

altså betaen er jo en "utgave" med mer? og en kan spille mp? ok, trekk å deaktivere den, for at den ikke skal bli valgt fremfor det skikkelige spillet på lan osv?

deaktiverer de den på demoen, gjør det det kankanskje på leggen. Å gå fram så rakrygget, og ikke gi oss en smakebit av hvordan det faktisk vil være, da har en for god tro på spillet. Jeg kjøper det ihvertfall ikke uten å vite at fysikken faktisk er bra.

Lenke til kommentar

Det blir artig å få prøvd demo av dette spillet. Men har en følelse at det blir mye bugs i den så folk begynner å sutre over hele forumet at den klikker, lagger, dårlig bla bla bla.

Men slik var det i Deus Ex demoen også. Jeg tror selv at demoen kommer til å ha sine negative sider. Men jeg tror fullversjonen av spillet kommer til å Rocke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er spent på om demoen er så buggete, kanskje mest mtp at demoen kommer 2 måneder før originalen, det virker som om de er temmelig sikre på seg selv.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe enormt!!! Det er første gang eg har gleda meg SÅ mye til ein demo...

dette må bare bli bra. er bare synd at eg må øve til ei j***a geografi prøve i morga :(

men men... kjem sikkert til å sitte å spille demoen heile dagen uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...