Kydland Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 1.Hvis jeg bygger data på komplett, bygger de den ferdig for meg, eller må jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bruker du pc byggern bygger de pcen for deg, mot ett beløp. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bruker du pc byggern bygger de pcen for deg, mot ett beløp. 993,- faktisk Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jupp. Bestiller du delene og alt det der kan jeg bygge den for deg gratis. (Sykemeldt med fritidsproblemer) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jupp. Bestiller du delene og alt det der kan jeg bygge den for deg gratis. (Sykemeldt med fritidsproblemer) Er "3 års på stedet service, telefon- og onlinesupport" (tatt fra Komplett.nos PC-bygger) også inkludert? I så fall har jeg et par maskiner du skal få sette sammen for meg Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 20. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jupp. Bestiller du delene og alt det der kan jeg bygge den for deg gratis. (Sykemeldt med fritidsproblemer) Er "3 års på stedet service, telefon- og onlinesupport" (tatt fra Komplett.nos PC-bygger) også inkludert? I så fall har jeg et par maskiner du skal få sette sammen for meg Mvh kjello2 Jøssda det er ikke noe problem. Skal nok klare å få til det og =) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jupp. Bestiller du delene og alt det der kan jeg bygge den for deg gratis. (Sykemeldt med fritidsproblemer) Er "3 års på stedet service, telefon- og onlinesupport" (tatt fra Komplett.nos PC-bygger) også inkludert? I så fall har jeg et par maskiner du skal få sette sammen for meg Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Jøssda det er ikke noe problem. Skal nok klare å få til det og =) <OFFTOPIC> Hehe... "For support, call 0800-TRASKAS" Mvh kjello2 </OFFTOPIC> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå