berre Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Heisann! Har ei rimelig stor .mov fil her som jeg ikke får åpnet eller importert. Har prøvd Liquid Edition og Windows media player v.9 I Liquid får jeg beskjed om at prog ikke støtter filtypen, kan dette virkelig stemme. Ser jo at mov er opplistet blant valgene. I media Player'n får jeg kun lyden ikke bilde og et varsel om error. Noen som har peiling på hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Filer med endelsen .mov er alltid Quicktime-filer såvidt jeg vet. Quicktime lastes ned gratis fra Apples sider: http://www.apple.com/quicktime/download/ Tror ikke .mov-filer kan åpnes i så mange andre programmer, men er ikke helt sikker. For å eksportere fra Quicktime må man kjøpe Pro-utgaven (ca. kr 300,-)... Lenke til kommentar
Solow Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 finnes det ikke et enkelt gratis konverteringsprogram for å konverter fila til f.eks AVI. prøvde et (RAD video tools), men fila ble altfor stor. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 prøvde et (RAD video tools), men fila ble altfor stor. Hvor stor ? Bruker du NTFS filsystem ? Hvis ikke så får du trøbbel når fila blir større enn 4 Gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå