sebastgs Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det er jo bare død og elendighet på nyhetene ellers, greit med en gla'nyhet innimellom.. Jojo, men kunne vi ikke hatt en nyhet om kattunger heller da? Eller lekende småbarn som fikk nytt huskestativ? Blir liksom litt bedre enn "fødselen gikk greit ('jeg trengte IKKE å klippe')..." opplegg. Eller ballonger. Nyheter om ballonger trenger vi. Både røde og blå. Jadda. wee, ballonger minner om Mad TV American "All-Star" Idol Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det er jo bare død og elendighet på nyhetene ellers, greit med en gla'nyhet innimellom.. Dette er en kjendisnyhet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) ser ikke på hun dama der som en kjendis akkurat. Selv om det er hyggelig at hun har fått seg en unge, så er det faktisk viktigere ting som skjer i verden akkurat nå Endret 20. januar 2004 av apollox Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Dere tar særiøst ikke en spøk Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Vær så snill, Torstein. Prøv for en gangs skyld å oppføre deg. det skal bety? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ser ikke noe problem i artikklen jeg .. VG er jo "Se og Hør Light" som kommer hver da istede for 2 ganger i uka .. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det skal bety at jeg refererer til hendelsen på softgunforumet Bare kødder litt med deg.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Snakket med torsken på tlf nå, og skulle si dette: Ta dette med en smule ironi da, var jo ikke ment 100% seriøst heller. Oovz, er du KLAR over hvor mange der som irriterte hue av meg!? Skada folk ass! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hehe, enig. Har bare møtt Torstein et par ganger selv, og da har jeg hørt softgunepisoden Softgun er fett, men folka på softgunforumet er skada. En av dem har brukt 14000 kr på ETT våpen Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva skal man med flere? Ikke for å sammenligne softgun og paintball på annen måte enn i pris men... det finnes mange i norge som har markører til over 20000... og det uten luft osv. Lenke til kommentar
kag Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har reagert på at nyhetene på VG NETT har blir kortere. Altså, at de skriver mindre enn det de pleide før. Er det bare meg? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hva skal man med flere? Ikke for å sammenligne softgun og paintball på annen måte enn i pris men... det finnes mange i norge som har markører til over 20000... og det uten luft osv. Vel, jeg sa ikke at han ikke hadde flere...... Han har ca 2 til, etter hva jeg har hørt.... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Hehe, enig. Har bare møtt Torstein et par ganger selv, og da har jeg hørt softgunepisoden Softgun er fett, men folka på softgunforumet er skada. En av dem har brukt 14000 kr på ETT våpen Halla! Du er en av røa folka? Hvem av dem? Men til de som ikke skjønte det.. Kom på hvem kadra var nå, antok hun var kjent for en omskjeringsskandale... Poenget mitt er; so? Er vel ikke nødvendig å være rasist av den grunn? Sier ikke at jeg føler meg tilfreds med at de mange av de jeg kjenner har blitt ranet av utlendinger, og ingen av nordmenn. Men å være rasist, og å generalisere ett folkeslag i en gitt aldersgruppe er vel 2 forskjellige ting for de som skjønner hva jeg mener? Er jo selv venn med flere "etniske nordmenn" (liker ikke det uttrykket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå