Gå til innhold

Lav kvalitet på vg nyheter

Torsteinen

Anbefalte innlegg

det er jo bare død og elendighet på nyhetene ellers, greit med en gla'nyhet innimellom..

Jojo, men kunne vi ikke hatt en nyhet om kattunger heller da? Eller lekende småbarn som fikk nytt huskestativ?

Blir liksom litt bedre enn "fødselen gikk greit ('jeg trengte IKKE å klippe')..." opplegg.

Eller ballonger. Nyheter om ballonger trenger vi. Både røde og blå. Jadda.

wee, ballonger :fun:

minner om Mad TV American "All-Star" Idol :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skal man med flere?

Ikke for å sammenligne softgun og paintball på annen måte enn i pris men... det finnes mange i norge som har markører til over 20000... og det uten luft osv.

Vel, jeg sa ikke at han ikke hadde flere......

Han har ca 2 til, etter hva jeg har hørt....

Lenke til kommentar
Hehe, enig. Har bare møtt Torstein et par ganger selv, og da har jeg hørt softgunepisoden :D

Softgun er fett, men folka på softgunforumet er skada. En av dem har brukt 14000 kr på ETT våpen :scared:

Halla!

Du er en av røa folka? Hvem av dem?

Men til de som ikke skjønte det.. Kom på hvem kadra var nå, antok hun var kjent for en omskjeringsskandale...

Poenget mitt er; so?

Er vel ikke nødvendig å være rasist av den grunn?

Sier ikke at jeg føler meg tilfreds med at de mange av de jeg kjenner har blitt ranet av utlendinger, og ingen av nordmenn. Men å være rasist, og å generalisere ett folkeslag i en gitt aldersgruppe er vel 2 forskjellige ting for de som skjønner hva jeg mener?

Er jo selv venn med flere "etniske nordmenn" (liker ikke det uttrykket)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...