Torsteinen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=210723 Hvem i all verden bryr seg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hva, VG suger? Har du funnet ut det HELT selv? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Såkalt se&hør-nyhet. Nå skjønner du kanskje hvorfor se&hør søkte om å bli avis. Merkelig nok er det mange som leser/er interessert i slik.. virkelighetsflukt kaller jeg det. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 De bare tok en tilfeldig fødende neger og heiv en notis på sia si! Lite nyheter om dagen? Og HalTan: Det er jo litt artig med tabloid aviser da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 De bare tok en tilfeldig fødende neger og heiv en notis på sia si! Lite nyheter om dagen? Og HalTan: Det er jo litt artig med tabloid aviser da Vet du ikke hvem Kadra er? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Nei? Bør jeg? Er det en eller annen "stakkars omskåret somalier"? Endret 20. januar 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Torsteinen nå går du litt VEL langt her... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nei? Bør jeg? Er det en eller annen "stakkars omskåret somalier"? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Torsteinen: Deltar du i VM i dum? Endret 20. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Torsteinen: Deltar du i VM i dum? Han visste hun var fra Somalia, og innblandet i omskjærings-skandalen. Så jeg tror han deltar i VM i å spille dum. Endret 20. januar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=210723 Hvem i all verden bryr seg? Helt enig... dette har jeg og noen kamerater irritert oss over i lang tid. Rart at de prioriterer saker som dette og at det havner øverst på forsida istedenfor flykrasj og andre katastrofer. men, lesning av VG nett er gratis, så vi skal egentlig ikke klage Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Var ikke det jeg mente. Synes det han sa var direkte idiotisk. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Virker mer som du syntes hennes hudfarge (opprinnelse) hadde noe med saken å gjøre. Jeg kommenterte VG i sin helhet, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Synes bare det han skrev var "ladet" med et eller annet. Bare glem det... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Vær så snill, Torstein. Prøv for en gangs skyld å oppføre deg. Endret 20. januar 2004 av Oovz Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ehm..jeg klaga: Ser ikke noe galt i at vi lager en liten registrering på en hyggelig hendelse... Vennlig hilsen/best regards Leif Welhaven Journalist, reportasjeavdelingen Verdens Gang Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ehm..jeg klaga: Ser ikke noe galt i at vi lager en liten registrering på en hyggelig hendelse... Vennlig hilsen/best regards Leif Welhaven Journalist, reportasjeavdelingen Verdens Gang De ser ikke noe galt i noe dem gjør nei. Nei nei. For hadde dem sett noe galt i det, da hadde dem jo ikke gjort det, ikke sant? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det er jo bare død og elendighet på nyhetene ellers, greit med en gla'nyhet innimellom.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 det er jo bare død og elendighet på nyhetene ellers, greit med en gla'nyhet innimellom.. Jojo, men kunne vi ikke hatt en nyhet om kattunger heller da? Eller lekende småbarn som fikk nytt huskestativ? Blir liksom litt bedre enn "fødselen gikk greit ('jeg trengte IKKE å klippe')..." opplegg. Eller ballonger. Nyheter om ballonger trenger vi. Både røde og blå. Jadda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå