Gå til innhold

er det kontakt mellom skjermkort og vann blokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey bare lurer for atte jeg satt og spilte prince of persia så ble skjermen helt sort og det grønne lyse på skjermen ble orange også har prøvd og klokke det litt men etter 10 mhz ca så får sånn articfact (eller hva det heter)

Holdt fingeren min bak på skjerm kortet der det er sånn at jeg kan holde der

Lenke til kommentar
okey men liksom hvis jeg kan holde der og det er varmt menn ikke sånn at jeg ikke kan holde der.. er det sånn det skal være med vann avkjøling?når jeg har hold der en stund må jeg ta vekk fingeren for da begyner det og bli varmt

Sånn skal det ikke være! Brukte du kjølepasta? Er det sånne klips du festa med eller skruer? er skruene stramma like mye?

Lenke til kommentar
Hvis du kan stikke noe mellom vannblokk og GPU, da er det ikke kontakt ;) ganske logisk

Man tar jo ikke å stikker noe under da.. :thumbdown: Da mister den jo all kontaken som var der! kjenn bakpå som EnD.R.E. sier..

Jeg forklarte bare Zipp0 sitt innlegg :

hmm.. når PC'n er av kan du prøve og stikke noe mellom, det mA være tynt og ikke skape noe riper

:green:

Lenke til kommentar

Ta kjøleren av og rens den og skjermkortet. Ta på en dæsj kjølepasta, ikke så mye. Sett kjøleren ned og gni den litt i en sirkel en gang så du er sikker på at den har kontakt uten luft mellom. Sett på skruene og stram. Da burde det være fint :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...