mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvordan finner jeg ut om vann blokken til skjermkortet mitt har kontakt med skjermkortet? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hmm.. når PC'n er av kan du prøve og stikke noe mellom, det mA være tynt og ikke skape noe riper Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 hvordan finner jeg ut om det er kontakt da? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis du kan stikke noe mellom vannblokk og GPU, da er det ikke kontakt ganske logisk Lenke til kommentar
tusul Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hvis skjerm korte får kjølig så er det kontakt... bruker du kjøle pasta? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan jo bruke en bladføler av typen man bruker når man justerer ventiler på en motor. Så bruker du bare det tynneste bladet. En slik får du kjøpt der man selger verktøy, f.eks. Biltema, Bilxtra, div jernvare osv. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er det uvanlig høy temp da? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjenn bak på kortet hvor varmt det er når du spiller. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ta av kjøleren, og se om goopen har etterlatt avtrykk. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Okey bare lurer for atte jeg satt og spilte prince of persia så ble skjermen helt sort og det grønne lyse på skjermen ble orange også har prøvd og klokke det litt men etter 10 mhz ca så får sånn articfact (eller hva det heter) Holdt fingeren min bak på skjerm kortet der det er sånn at jeg kan holde der Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis du kan stikke noe mellom vannblokk og GPU, da er det ikke kontakt ganske logisk Man tar jo ikke å stikker noe under da.. Da mister den jo all kontaken som var der! kjenn bakpå som EnD.R.E. sier.. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) okey men liksom hvis jeg kan holde der og det er varmt menn ikke sånn at jeg ikke kan holde der.. er det sånn det skal være med vann avkjøling?når jeg har hold der en stund må jeg ta vekk fingeren for da begyner det og bli varmt Endret 20. januar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 okey men liksom hvis jeg kan holde der og det er varmt menn ikke sånn at jeg ikke kan holde der.. er det sånn det skal være med vann avkjøling?når jeg har hold der en stund må jeg ta vekk fingeren for da begyner det og bli varmt Sånn skal det ikke være! Brukte du kjølepasta? Er det sånne klips du festa med eller skruer? er skruene stramma like mye? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 brukte kjøle pasta ja.. og brukte skruer men vet ikke om de er stramma like mye bare stramma den sånn at den satt fast men det er ikke glo varmt men varmt.. skal det ikke være noe varmt der? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis du kan stikke noe mellom vannblokk og GPU, da er det ikke kontakt ganske logisk Man tar jo ikke å stikker noe under da.. Da mister den jo all kontaken som var der! kjenn bakpå som EnD.R.E. sier.. Jeg forklarte bare Zipp0 sitt innlegg : hmm.. når PC'n er av kan du prøve og stikke noe mellom, det mA være tynt og ikke skape noe riper Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 imorgen skal jeg ta og fikse litt på ledninger osv så da kan jeg ta og ta av kjøleren og se om der er kontakt Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 jeg prøvde og holde der mens jeg spilte nå og etter 3-5 sec måtte jeg ta vekk fingenren for da blir ble der for varmt,, så da må jeg kanskje ta på litte mer goop eller? pappa tok på det for meg og han smørte en kjempe tynt lag på Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ta kjøleren av og rens den og skjermkortet. Ta på en dæsj kjølepasta, ikke så mye. Sett kjøleren ned og gni den litt i en sirkel en gang så du er sikker på at den har kontakt uten luft mellom. Sett på skruene og stram. Da burde det være fint Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 okey da skal jeg prøve det imorgen takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå