Gå til innhold

Enkelt og godt CD-til-MP3 rippeprogram ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker MusicMatchBox da den kontakter en database på nettet slik at du slipper å skrive inn navn på sanger og slikt selv (tar ikke alt, men så hører ikke jeg på det mest vanlige av musikk heller...). Har ikke prøvd de andre, men om de kontakter en database også, er de sikkert bedre de (du må kjøpe MusicMatch for at den skal rippe på full hastighet)

Lenke til kommentar
Bruker MusicMatchBox da den kontakter en database på nettet slik at du slipper å skrive inn navn på sanger og slikt selv (tar ikke alt, men så hører ikke jeg på det mest vanlige av musikk heller...). Har ikke prøvd de andre, men om de kontakter en database også, er de sikkert bedre de (du må kjøpe MusicMatch for at den skal rippe på full hastighet)

CDex henter også info fra nettet.

Men programmet er gratis, i motsetning til MMJB.

Lenke til kommentar

Alle programmer jeg har vært borti gjør dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...