sim Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har nå brukt linux fast i snart 2 uker, og jeg er klar for å slette windows fullstendig . Tenkte dermed at jeg skulle benytte sjansen til å ta en clean install av gentoo. Jeg har en del config-filer jeg har endret på som jeg gjerne vil ta vare på. Filene jeg har kommet på /etc/profile /etc/X11/XF86Config /usr/src/linux-2.6.1/.config /home/sim/.bashrc Dette er filer jeg har endret på som jeg vet at jeg kommer til å gjøre samme endringene i etter den nye installen. Er det noen som har andre filer jeg bør ta backup av ? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dotfiles til programmer du vanligvis bruker. Lenke til kommentar
sim Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Tja, vet ikke om jeg har så mange instillinger som er verdt å ta vare på. Kom forresten på en til. linEAK sine config filer tar jeg vare på. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) vel du kan vel vær snill med bånnbredden til gentoo sine servere og ta vare på noen source filer greit å ha en lokal squid server i tilfelle man føler for å gjøre no sånt Endret 20. januar 2004 av dvj Lenke til kommentar
sim Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) vel du kan vel vær snill med bånnbredden til gentoo sine servere og ta vare på noen source filer Neeh ;p rm /usr/portage/distfiles/* && rm -r /var/tmp/portage/* Endret 20. januar 2004 av sim Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hele /etc og et kritisk utvalg fra ~/ pleier jeg å ta... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Eneste jeg lagrer er firebird-bokmerkene og eventuelt hvis jeg har lagret noe i home som ikke er flyttet over til lagerdiskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå