Pantera Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Rimelig fersk på dette området. Men det jeg lurer på er følgende: Skal lage en html-side, med Buttons (e.l), der man klikker på denne knappen, starter en bat-fil, eller enda enklere kjører en windows-kommando lokalt. Har testet dette med Hover Button, og det funker forsåvidt, men når jeg klikker på denne startes en download-dialog, som jeg må svare 'Åpne' for å komme videre. Bruker Front Page og notepad. Noen som har noen ideer? mvh Pantera Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Web-design" Tviler på at det går da det ville medført en temmelig høy sikkerhetsrisiko... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Kjøre kommandoer fra en internett side? tror ikke det Edit: Tviler på at det går da det ville medført en temmelig høy sikkerhetsrisiko... Med de "hemmelige" kodene til MS kan man vel formatere. litt kult å kunne hatt det på hjemmeside Endret 20. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Denne kommandoen skal forsåvidt ikke gjøre annet enn å sende en snmp trap til en annen maskin. Kanskje det finnes en annen måte å gjøre dette på fra IE? mvh Pantera Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kansje et perl webhotell hadde fått deg litt videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå