Gå til innhold

Ferdig vannkjøling

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite prosjekt gående med å kjøpe meg ferdige deler og så lage meg egen vanntank.

Noen som har noe forslag til hvordan jeg skal lage den vanntanken ? hadde tenkt å ha den i plexiglass.

Jeg hadde tenkt å bestile AMD Pro kjølesettet på 3dfxcool og få kjøpt en radiator hos en lokal bil foretning. 2* 120 mm paps vifter på microplex eller 2*120 Enermax + XP Shim, Artic silver 3 og så hadde jeg en ide om å bruke kjøle elementet på disse bærbare fryseboksene , til å kjøle med radiatoren sammen med de to 120 mm viftene.

Noen som har noen forslag til endring på dette oppsette , jeg vil ha det så billig som mulig.

Burde jeg kjøpe et annet "ferdig" sett?

Oppsettet mitt er :

Epox 8KHA+

Athlon XP +1600

512 mb DDR (orginal , kommer ikke på merket)

30 giga 7200 IBM

Geforce Annilathor Pro 256

+ med mer diverse utstyr.

på forhånd takk.. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-13 18:21, NiGgEz skrev:

Lego:

Har du en slik tank?

Er det ikke slik plast som knekker/slår sprekker veldig fort da?

Hoverdan har du isåfall klart å sette inn slange eller bruker du slike Nippel rett påkoblinger som hvist på linken under:

Den linken der funka ikke, i alle fall ikke i min browser :sad: Fikk noe please try to refresh opplegg, mulig det er 3d fx cool sine sider eller min browser, ikke veit jeg..

Lenke til kommentar

Lego:

Har du en slik tank?

Er det ikke slik plast som knekker/slår sprekker veldig fort da?

Hoverdan har du isåfall klart å sette inn slange eller bruker du slike Nippel rett påkoblinger som hvist på linken under:

Jeg hadde en slik tenk tidligere(bruker ikke tank nå), da borret jeg bare to hull og festa dem med silikon.

Om den slår sprekker veldig fort tror jeg ikke,(jeg kjønner hva du mener)men du skal vel ikke kaste den rundt omkrin heller? Da er du jo rimelig fucked anyway :smile:

Men det gikk fint å borre i dem, og det går sikkert fint med nippler også. Dersom du limer dem igjen med silikon eller epoxy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...