Gå til innhold

Installere 2000 eller XP


EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brune-ha: OBS, pass deg med slike kommentarer, du kan få deg noen dagers feire fra forumet. :yes:

Enig med Kjetil Lura jeg... Jeg som sagt ble dratt inn i dette pga. brune-ha mm.

Kan ikke brune-ha ta en to månders ferie til Irak

 

Ellers så må jeg si du er veldig flink å tegne... Kan du ikke legge til en liten smal sort bart midt på overleppa. Da blir avataren min komplett :w00t:

Lenke til kommentar
brune-ha: OBS, pass deg med slike kommentarer, du kan få deg noen dagers feire fra forumet. :yes:

Enig med Kjetil Lura jeg... Jeg som sagt ble dratt inn i dette pga. brune-ha mm.

Kan ikke brune-ha ta en to månders ferie til Irak

 

Ellers så må jeg si du er veldig flink å tegne... Kan du ikke legge til en liten smal sort bart midt på overleppa. Da blir avataren min komplett :w00t:

Var dette relevant? vell ikke direkte...

Men seriøst, bare tuller med deg Loffelur... Ikke ta det seriøst... :)

Håper du har forstått det...

Lenke til kommentar

brune-ha: utrolig hvor mange usaklige kommentarer du har kommet med i denne tråden. Vil nok ikke bli overrasket om tråden stenges og at du får en liten ferie?

 

og en ting til: jeg vet vi ikke skal pirke på skrivefeil, men det heter ikke "hvem" spill, jeg ser dette er en gjenganger på forumet... hvem CPU, hvem harddisk osv.

Ta det til etteretning

 

litt ontopic: Win2000 er fjellstabilt, men med litt tweaking så er WinXP akkurat like stabilt... Jeg kjører XP bare for å forsikre meg om at jeg har støtte til alt, pluss at det starter på 30sekunder istedenfor noen minutter.

 

Ser ingen grunn til å verken forsvare XP eller å forsvare Win2k, velg det som passer dere selv best

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Var dette relevant? vell ikke direkte...

Men seriøst, bare tuller med deg Loffelur... Ikke ta det seriøst... :)

Håper du har forstått det...

Nå har jeg fått nokk altså! nå skal jeg personlig komme og **.. Eller bare ikke.. Åffer måtte du ta å slutte krangelen nå? nå som det var så gøy :thumbs:

Uff.. jaja, får vel finne meg noen andre som vil å useriøse diskusjoner uten må og mening. Håper noen fikk seg en latter av det :ermm:

Lenke til kommentar
Var dette relevant? vell ikke direkte...

Men seriøst, bare tuller med deg Loffelur... Ikke ta det seriøst... :)

Håper du har forstått det...

Nå har jeg fått nokk altså! nå skal jeg personlig komme og **.. Eller bare ikke.. Åffer måtte du ta å slutte krangelen nå? nå som det var så gøy :thumbs:

Uff.. jaja, får vel finne meg noen andre som vil å useriøse diskusjoner uten må og mening. Håper noen fikk seg en latter av det :ermm:

Hehe det er bra Loffen...

brune-ha: utrolig hvor mange usaklige kommentarer du har kommet med i denne tråden. Vil nok ikke bli overrasket om tråden stenges og at du får en liten ferie?

Skal skjerpe meg altså, har mange saklige kommentarer også, ville bare ha litt gøy med Loffen...

Mvh Kev

Edit:

Endre litt på sms språket mitt

oxo->også

Endret av brune-ha
Lenke til kommentar

- Windows 2000 har eksistert lengre, og MS har rukket å lage mange patcher, hvilket betyr at Windows 2000 er sikrere og mer stabilt.

- Windows 2000 er litt tregere enn XP

- Windows 2000 har ikke så mye "jallathreads" i bakgrunnen

 

- Windows XP støtter HT

- Windows XP har flere drivere inne, og støtter flere programmer

- Windows XP er 40% raskere enn ihvertfall Win98. (så mye raskere enn 2000??!??)

 

Det er ting som jeg mener er litt viktige. Jeg kjører selv Windows XP med 2000 look. Synes at all denne grafikken er jalla i tillegg så er det ikke helt feilfritt. Har opplevd en del bugs med det.

 

Du burde kanskje velge XP pga HT støtten. Ellers er det ikke noen spesiell grunn til å velge XP...

Lenke til kommentar

jeg ser nesten ingen virkelig gode argumenter her, det går på hva man liker og hvilke erfaringen man har hatt med diverse OS.

 

hvis du vil finne ut hva som er best hos deg må du nok bare teste 2000 og XP.

 

selv har jeg hatt lite problemer med begge, men til slutt ble det XP pga at det fungerte best. på mitt nyeste system har jeg ikke prøvd annet enn XP men siden jeg ikke har problemer gidder jeg ikke å teste 2000.

 

ingen erfaring er bedre enn din egen.

Lenke til kommentar
jeg ser nesten ingen virkelig gode argumenter her, det går på hva man liker og hvilke erfaringen man har hatt med diverse OS.

 

hvis du vil finne ut hva som er best hos deg må du nok bare teste 2000 og XP.

 

selv har jeg hatt lite problemer med begge, men til slutt ble det XP pga at det fungerte best. på mitt nyeste system har jeg ikke prøvd annet enn XP men siden jeg ikke har problemer gidder jeg ikke å teste 2000.

 

ingen erfaring er bedre enn din egen.

Veldig enig i dette, vi kan si hva vi syns er best (for oss)... Men du finner best ut av dette ved å teste dette selv ;)

Bra sagt granhus :thumbs:

Lenke til kommentar
litt ontopic: Win2000 er fjellstabilt, men med litt tweaking så er WinXP akkurat like stabilt... Jeg kjører XP bare for å forsikre meg om at jeg har støtte til alt, pluss at det starter på 30sekunder istedenfor noen minutter.

 

Ser ingen grunn til å verken forsvare XP eller å forsvare Win2k, velg det som passer dere selv best

Grunnen til at du bryr deg om oppstarttid er fordi du må restarte så ofte fordi WinXP krasjer. hahah, bare kødder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...