mr_sjur Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 KAn jeg bruke denne strømforsyningen: Chieftec 360 w til dette hovedkortet? KV8-MAX3 Er forrestenb PSU laget slik at alt går til alt? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det går nok bra ja, men bruk emnefeltet litt bedre. Kansje du skal lese retningslinjene? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 KAn jeg bruke denne strømforsyningen:Chieftec 360 w til dette hovedkortet? KV8-MAX3 Er forrestenb PSU laget slik at alt går til alt? Ja, Abit K8V-Max3 skal fungere med den og de fleste andre ATX12V strømforsyninger. Den går ikke til alt, noen tjener-hovedkort krever f.eks. EPS12V strømforsyninger som ikke nødvendigvis er kompatible med ATX12V. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Det går nok bra ja, men bruk emnefeltet litt bedre. Kansje du skal lese retningslinjene? Greit denne var litt på kanten, mn den har noe med hovedkort å gjøre også.. inrømmer at jeg bommet på den med jordet armbån, men det har jeg skjønt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå