Gunfreak Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg skal kjøpe noen filmer på play.com, men da jeg fyller ut infoen så er det noen ting jeg stusser over. 1, hva er et issue number. 2, når jeg fyller ut tele nummeret trenger jeg å ha rettnigs nummeret for norge, 3, når jeg fyller ut adressen nå må jeg fylle ut mer en 1 linje, men adressen er min er ikke lengre? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 2: +47 eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 korrekt, mere kan jeg ikke si enn at det var litt dårlig beskrivelse av problem nr.3 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 3. Berre skriv inn "none" "blank" eller "not in use" eller noke i den duren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 det er vel en del folk som bruker play.com, er den noen som kan si exakt hvordan dere registrerte dere Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 det er vel en del folk som bruker play.com, er den noen som kan si exakt hvordan dere registrerte dere skrev inn informasjonen som det var behov for om jeg ikke husker helt feil . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå