F.Mackey Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har noen Erfaringer medAC Ryan Neon bar? Har planer om og kjøper de men er ikke sikker på om de kan måle seg med katodene fra Microplex.no Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis du ikke er sikker, hvorfor ikke bare kjøpe de fra microplex da? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Pga. porto, frakt og greier. Bor i bergen og de selger Ac Ryan på Flexi data der det er gratis porto på alle varer for bergensere Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Da er jo saken klar. Kjøp fra Flexi data.. Skal nesten vedde på at det ikke er store forskjellen (ikke heng meg hvis jeg tar feil). Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har ac ryan neonbar. Lydsensoren gikk i stykker etter 3 dager. Kjøp heller sunbeam. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Skal love og ikke henge deg vist eg kjøper på flexi data. Men så e det jo så mye snadder på Microplex at jeg har lyst til og kjøpe der og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå