NoLimit_^ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ser at de har sinnsykt mange dvd-titler sykt billig på play.com i januar, har kjøpt tre filmer, Saving Private Ryan, Willow og Camelot-eller-noe. Kjente ikke så mange filmer der, men har noen noen å anbefale? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjøpte 3 filmer på det salget jeg også Xmen som var brukbar, og Truck turner: brukbar klassisk action som jeg kjøpte mest pga av musikken, Og Lifeforce: sci-fi film som jeg ikke har sett enda Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vet ikke om disse var på salg men jeg bestilte disse i går: Bloodsport 2 - The Next Kumite Only The Strong Jason Goes to Hell - The Final Friday (den eneste jeg ikke har ) Twelve O'Clock High Malcolm In The Middle - The Complete First Season Det var faktisk første gangen jeg bestillte fra play, men ikke den siste Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Har kjøpt Akira og Pirates of the carribien, og nå er Delicatessen på vei samt at jeg bestilte Dumb and dumber i dag da jeg oppdaget hvor tåpelig billig den er! Dumb and dumber -rocker- - men oppfølgeren har fått totalslakt, med god grunn. I -HEART- PLAY.COM Sjekket ordre history, har kjøpt 46 filmer, CD'er og spill derfra så langt. Den listen kommer garantert til å bli myye lengre! NB! Jeg lurer på den Evangelion serien (anime), er de bra? Play kjører jo tilbud på de for tiden (2 for £22). Endret 21. januar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Hvordan oppfølger? Er det ikke en uoffisiell (kingpin eller noe), og en offisiell drittfilm. Kingpin, den bowlingfilmen, fant jeg litt artig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg kjøpte: Last BoyScout: action fra den tid action var bra, Bruce på sitt beste. £6,99 Saving Private Ryan: den var billig £5.99 Hard Boiled(Uncut) Beste Action EVER!!!!!!!!!!!!! til £14.99 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oppfølgeren til Dumb and Dumber; "Dumb and dumberer" (...): http://www.imdb.com/title/tt0329028 Det er vel neppe en overdrivelse å si at den blir slaktet, og åpenbart med god grunn. Om du tror folk hatet den første, søk på den og bli overrasket (egentlig ikke) Den naive og herlige humoren i Dumb and dumber (altså den første) har fått meg og venner til å gapskratte hver eneste gang vi har sett den. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, dum og dummere er en av de beste komediene noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå