Trigger-Happy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) TwinMos sine brikker: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...48&l=3&lantall= Jeg har lyst til å kjøpe nye rambrikker, og oppnå dual-speed. Jeg fant paret over, og de var jo faktisk minst en tredel billigere enn den neste merkebrikken. Så der jeg lurte på: Er de noe tess?? Eller skal jeg gå for corsairs sine brikker? Da tenker jeg litt på pris også, har ikke all verden med penger, så hvis noen synes corsairs er bedre, Begrunn det! Ikke bare at de ser tøffere ut mener jeg.. På forhånd, takk! Corsairs brikker: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...93&l=3&lantall= Endret 20. januar 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Kan noen værså snill og svare på det Det er litt viktig for meg Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lag en mer beskrivende topic, så skal du se at du får flere svar Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har sett noen som har ytret at de ikke er 100 % fornøyde med sine TwinMos. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Twinmos er greie brikker for dei fleste som eigentle ikkje har peiling på oc og ikkje kjem til å klokke maks... så eg antar at twinmos er greitt for deg sida du ikkje gidder å leite etter tester og ikkje er kjent med navna... Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) ØY! Jeg VET at Corsairs sine brikker er veldig gode, men det er ingen som har giddi å teste TwinMos sine, det er derfor jeg spørr. Så for å si det på en annen måte: Er TWINMOS brikkene noe gode? Jeg vet at det har vært litt problemer med TwinMos før, jeg har det selv.. umulig for overklokking(De jeg har nå i allefall) Men jeg så jo at de var ganske mye billigere så.. Endret 21. januar 2004 av Trigger-Happy Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg har en 2 år gammel TwinMOS PC3200 m/Winbond brikke som fint klarer 480MHz 2-2-2-6 3.2v. Den er BH-5 da, de får du ikke tak i hos TwinMOS lenger. Har aldri hatt problemer med brikka. 2stk Corsair brikker ligger i posten å venter på meg nu, de skal visst være BH-5, det gjenstår bare å se Endret 21. januar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Greit! Så er jeg en nybegynner da..! Hva står BH-5 for, hva er det? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Greit! Så er jeg en nybegynner da..!Hva står BH-5 for, hva er det? Les gjennom denne tråden, så tror jeg du vil forstå litt mer Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg vet at det har vært litt problemer med TwinMos før, jeg har det selv.. umulig for overklokking(De jeg har nå i allefall)Men jeg så jo at de var ganske mye billigere så.. Min twinMOS klokker bra og har aldri skapt problemer Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Får bare satt opp fsb'en 2-3 hakk, så vil ikke maskinen boote, og hovedkort-stemmen sier: "System Failed Memory Test" Det må jo bety at det er rammen som ikke klarer mer, at den er dårlig vel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå