banzay Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har spilt startcraft stort sett siden det kom ut og begynner og bli litt lei de samme enhetene, rasene og bakgrunnsmusikken. Derfor lurer jeg på om noen av dere kan ambefale et strategispill som fenger deg fra start til slutt, med likhetstrekk til starcraft og som har en god multiplayer? Har spilt mange bra strategispill men ingen har vært så bra som starcraft Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg kan helhjertet anbefale deg 4 store RTS spill som gir ektremt mye tilbake: Empires Dawn of the Modern World Warcraft III Age of Mythology C & C Generals\Zero Hour Lenke til kommentar
snikka Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 C & C Generals\Zero Hour anbefales Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Psh... WarCraft når ikke StarCraft opp til knea engang. Ihvertfall ikke WC3. Prøv å se om du finner tak Emperor: The Battle for Dune (eller hva det het). Ikke så bra SC, men morsomt for at man bygge ENORME hærer med god varisjon mellom rasene. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 vil jo si at warcraft er ganske likt, men det er nok langt ifra like gøy!!!! jeg vil si at jeg er bedre i warcraft enn i starcraft, men min mening er at starcraft er bedre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det er ingen som kan måle seg med blizzards strategi spill!! INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AV Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg digger spill som har såkalte "marines" i svære armorer med et eller annet full auto våpen som går konstant Det kule med starcraft er at du kan gi dem drugs for å øke prestasjonen, hehe, liker sånne spill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 C & C Generals\Zero Hour anbefales Nemlig. Synd det er såpass kort og relativt enkelt. Siste brettet på SW:Brood Wars brukte jeg 6 timer på... det var da ikke inkludert de utallige reloadene og omstartene jeg brukte. Vi snakker vel 30-40 timer total spilletid, bare på det siste brettet.. men fysj, så digg det var da jeg karnøflet de siste protossene. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 må bare si at det finnes INGEN strategyspill som kan måle seg med starcraft, d r bare best!! håper inderlig at det kommer starcraft2! mn ikke at d blir like proppa med magi og sånn piss som warcraft3, og UTEN helter, for all del..!!! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg har spillt sc utrolig mange timer over nett.. tror jeg stoppa med godt over 3k games på nettet. synd jeg sluttet, vurdert å starte igjen nå. grunnen til att jeg sluttet var att jeg ble liksom aldri bedre mens en venn av meg ble veldig veldig god. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 d r irriterende!! uansett hvor mye og hvor lenge du spiller det, så kan du liksom ikke bli bedre enn en.. en sånn situasjon her å!! en venn av mæ spiller ikke en gang på internett, han har bare spillt d noen ganger på lan, men han krusher mæ jo som et insekt!!! æ har kanskje spillt 2-300 kamper, han ca. 10-20..... tror d ligger i blodet jeg Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Generals/Zero Hour...men da må du ha internett. Rett og slett k j e d e l i g å spille singleplayer Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er ningen RTs spill til dags dato som slår SC, men warcraft og Generals er veldig bra spill som anbefales sterkt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AV ALLE UNDER! Vel ,warcraft III er iallefall et _vanvittig_bra_ spill, og likte du starcraft vil du (nesten) garantert like WC3 også! Det er direkte über! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Command and conquer er ubalansert til høydene.. Nei om du har spelt SC veldig lenge RÅR eg deg å starte med Warcraft 3 : TFT. Spelet er det nermaste du kjem SC. har vel snart 12-1300 kamper tilsammen i RoC og TFT tilsammen nå.. Og eg kan ikkje tenke på at eg kjem ein gong til å slutte med spelet. Alle eg kjenner og veit om har gått over fra SC til Warcraft 3. (untatt dei som ikkje har pengar eller ikkje har bra nokk PC) Ver smart og fortsett med blizzard spela og opplev det beste online strategi spelet som eksisterar.(unntak med SC, sida du skal skaffe deg eit nytt) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Command and conquer er ubalansert til høydene.. nja...hvis vi snakker om 'zero hour' så er det direkte usandt. Det er dog ikke like nybegynnervennlig, så man nå vete hva man gjør... (hvis man bare har blitt rusha av overlords eller paladins og ikke finni noen motstrategi kan jeg forså at man synes at det er ubalangsert.) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 SC suger i forhold til WC3 da. Mye kulere med heltanne i WC3, og det er jo masse fet magi som det ikke fintes snurten av i SC. Fantsy setingen i WC3 er jo sinsvakt mye bedre. Syntes spillet sån ellers også knuser SC. SC er jo gammalt og grått nå også, men uansett på sine glansdager var det ikke bedre en WC3 er. Gleder meg som en liten unge til WoW. Jeg bare elsker warcraft universet, og grafikk typen er også bare helt konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå