-Pondus- Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har tenkt å sette min PC oppå en slik subber. Dali SWA12" Ser at den er Magnetisk Avskjermet men er det skadelig å sette den oppå? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Eneste problemet burde vel bli at det rister for mye Lenke til kommentar
@lf Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du burde være forsiktig med dette... En harddisk overlever nok ikke lenge oppå en sub som står og hopper.... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ser sikkert bra ut, men tror du kan få problemer med det.. ----- du kan ikke spille høyt, og siden du har vannkjøling så kan kanskje noe løsne der.. om det er noe skriuer som holder noe av det der inne så er det ganske sikkert at den skrangler løst.. bygg heller PC'n på en CD holder elr.no Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Ok,takker for svar! Har funnet meg noen "gamle" høyttaler føtter,de er faktisk ganske tøffe også. Skal sette den oppå de,skal ta bilder av det etter hvert. Endret 20. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du har vel ikke så trang nerdebule? sett den på gulvet eller bordet. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Du har vel ikke så trang nerdebule? sett den på gulvet eller bordet. Ser det ut som en nerdebule?? Var ikke jeg som skulle ha den oppå en høyttaler.Var nabo`n som skulle det men han har den bare på gulvet nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå