kaliber Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Noen som vet hvordan jeg effektivt kan støydempe hd enkelt og for en billig penge uten å kjøpe en nye en? Lenke til kommentar
@lf Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Mener jeg har hørt om et programm som kan tvinge harddisken å kjøre på 5400rpm, men husker ikke hva det het... Du kan jo også bruke støydempingsmatter fra Microplex rundt harddisk rammen din.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nappe ut strømkabelen? Neida, kjøp den noen Mist støydempningsmatter fra Microplex Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det hjelper sommoftest en god del å henge den opp i strikker (e.l)... Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Thx for advise... skal prøve ut Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Bruker NoVibes på diskene mine disker (10000rpm), det hjalp utrolig mye, kan sterkt anbefales. Edit link Endret 20. januar 2004 av Dollar Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ja.. dette gjør sikkert susen, ah bestiller med en gang.. takk takk Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ellers kan man rett og slett legge disken opp-ned på et skumstykke, enkelt og effektivt. Advarsler: 1. Pass på at du har nok luftflyt forbi disken. Dette gjelder også gummioppheng som NoVibes. Eventuelt kan du montere metallskinner på sidene av disken for ekstra kjøling. 2. Forsiktig med å flytte maskina... Selv holder jeg på med et eksperiment med å ha disken montert i en gammel diskramme innpakket i skum under og på sidene. Støyen er redusert til nesten ingenting, og forhåpentligvis får jeg tilnærmet samme kjøleeffekt som ved vanlig montering. Dog passer jeg på god luftflyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå