Gandi Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Fant ikke noe bedre kategori, så jeg poster her... Etter å ha restartet maskinen, skal jeg kjøre et program som lager installasjonsdisker for WinXP, men får beskjed om at jeg har for lite minne! Har 2x512 MB Kingston i maskinen. Gandi Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 2*512 MiB RAM er 512 MiB for mye! 3 alternativer: 1. søk gjennom forumet etter svaret 2. søk gjennom MS sine sider for svaret 3. Ta ut 512 MiB RAM. Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Takker, jeg tror det enkleste blir å ta ut 512, så sette det i igjen når XP er inne. Gandi Lenke til kommentar
immortaljustice Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 For mye med 2x512 minne i ME?, hmm det er fullt ut mulig og bruke 1024mb minne i ME, selv om den ikke benytter seg av alt. Hva det kommer ann på er hovedkortet ditt, hvor mye minne har det støtte for?. Jeg har ikke over 1gb minne selv men har ett par venner som har det, og de kjører windows ME uten noe problem, bortsett fra de vanlige feilene som dukker opp i ny og ned :wink:. Men etter mine erfaringer skal det gå fint, det står heller ikke noe om at du ikke kan bruke ME hvis du har mer enn 1gb minne på noen av sidene til microsoft sine faq sider (som jeg har sett). BP Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 23:03, immortaljustice skrev:...det står heller ikke noe om at du ikke kan bruke ME hvis du har mer enn 1gb minne på noen av sidene til microsoft sine faq sider (som jeg har sett). Da har du ikke lett godt nok, fordi her er den. Lenke til kommentar
knut Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 http://www.anandtech.com/guides/viewfaq.html?i=27 Lenke til kommentar
Gandi Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Det funka fint det som stod hos Anandtech, takker. Gandi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå