Gå til innhold

D600 + grafikk ytelse + godt tilbud?

TcB

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter nå med et tilbud på en Dell D600 med

1,4Ghz 14,1" SXGA+ skjerm

Radeon 9000 32MB

512MB minne

40GB harddisk

Uten modem + annet skvip som bare tar vekt

inkludert Dell sin "ulykkesforsikring" som gir deg ny maskin hvis du ødlegger den ved uhell i 3år for 17000,-

Er dette et godt tilbud?

Er det noen som vet hvordan det går for.eks å spille C&C Generals eller Need for Speed Underground på et Radeon 9000 skjermkort med 32MB ram som ga 4600 poeng i 3Dmark2001??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den maskinen der holder ikke til spilling. Du må oppi FX5650 / Radeon9600 for å få en fullverdig spillebærbar. 1,4ghz centrino er godkjent, men står lite om type HD og minne, så jeg hadde ikke kjøpt den.

4600 i 3Dmark01 er minimalt lite. Jeg hadde en Fujitsu Siemens (amilo D1840) med Radeon 9000 og fikk 8500 i 3Dmark og slet med skikkelig tunge spill. NFSU gikk fint i 800x600 med medium details.

Lenke til kommentar

hmm, det var snodig,spiller selv nfsu på max oppløsning og max detaljer utenom skygger og glinsende biler og det går flytende hos meg.tror det må ha vært noe rart med driverne dine. har r9000m 64mb jeg.

32 mb versjonen kjører 64-bits minne, noe som gjør det nesten dobbelt så tregt som vanlige radeon 9000. ville ikke kjøpt den maskina jeg ihvertfall, kjøp heller en inspiron 8600, den gir mer for penga til samme pris etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...