CastorFiber Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Ehhm- hvordan skal jeg forklare dette her da? Jo, det har seg slik at jeg leste denne posten- spillet hadde jeg moret meg med kvelden i forvegen.. og jeg har faktisk fått resultat på 577 meter.. Spillet fant jeg på følgende link: http://ogc.ath.cx/files/tmp/pingu.htm, og det ser klin makent ut som det som oppgis i linken her. Nå gikk jeg da eplekjekt inn på linken i dag, for å hoste opp screenshot som bevis, og treffer kun på vår gamle venn "siden kan ikke vises"... Ikke noe der, og jeg kan ikke bevise noenting. Det beste jeg har fått med linken i denne posten, er snaut 300 meter, og det tror jeg ikke noen blir imponert over. Derfor- har ikke bevis, og må nok innrømme at jeg har spilt et spill med et annet "metermål" enn det dere har.. Var ikke vondt ment. * Venter med redsel på alle de spydige kommentarene Endret 21. januar 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vorfor kan ikke jeg åpne den linken øverst på første side? Det kommer bare: finner ikke siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå