Mithrandir123 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hei! jeg har et eller flere problmer med nettverket mitt. Jeg er nemlig koblet opp mot en adsl linja levert ifra Tiscali. Denne adsl linjen er delt på 4, 2 stasjonære datamaskinge, en xbox (med xbox live) og en laptop. Nå. hvis jeg skrur av xboxen og laptoppen, og jeg å broren min prøver å spille cs sammen på samme server får vi 100 i choke og 1 i loss + masse ping. Jeg har prøvd å ha lan her hjemme før med en kamerat, og det gikk helt fint. Da var pingen stabil og ingen problemer, men så som jeg har 2 nesten like maskiner får jeg problemer, hvorfor? Jeg har prøvd å bytte ip på begge, men til ingen nytte. Forresten, det er en 384/128 linje ifra tiscali. Venligst hjelp meg, vil ha dette i orden. Takk Endret 20. januar 2004 av Mithrandir123 Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Det kan være det at broren din har veldig høy rate eller at begger har det. Da kan du gjøre følgende trykk ned console og skriv f.eks rate 7500 cl_updaterate 30 cl_cmdrate 30 Lykke til Endret 20. januar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har fått orden på det nå. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå