Gå til innhold

Atter en konge eller Prince of Persia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg har Atter en Konge selv, vil jeg anbefale Prince of Persia, Siden dette virker som et spill som er litt krevende og tar litt lengre tid. Atter en Konge skuffa stort for meg, ikke det at det var dårlig, men det var så lett at jeg faktisk vurderer og skaffe meg Prince of Persia selv, virker som et veldig kult spill.

Men for all del, begge spilla er svært gode, holder en knapp på Prince of Persia uansett jeg da :)

Lenke til kommentar

Jeg har rundet begge, og nøt Atter en Konge mere siden der kan man spille 2 stk samtidig, man kan åpne masse karakterer som gjør forskjellige ting, og visse komboer ser rett og slett fantastiske ut... Og så er det jo Ringenes Herre da, med den fantastiske musikken og historien :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk "Atter en konge" av broren min til jul, og har spillt det en god del siden da.

Spillet er OK i singleplayer, og skinner _sterkt_ i co-op, men er dessverre ALTFOR kort. Jeg snakker om å runde spillet på 6 - 7 timer andre gangen jeg spiller igjennom det, co-op med en first-time player, det er svakt.

PoP har jeg også, og synes det er mye bedre på sin måte, da det både varer lengre, og er generelt bedre.

Gå for PoP du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...