corky Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Alt fungerte fint etter en re-install av WinXP. Men plutselig går det ikke ann å åpne linker i nytt vindu. Jeg liker å holde meg på hovedsiden av internettsider (feks å lese avisa) og bla opp ting jeg vil lese i et nytt vindu. Men nå går det ikke. Adresselinja i det nye vinduet blir blank. Er det noen instilling i IE som fikser dette? Jeg har også prøvd å laste ned tilgjengelige oppdateringer, men så snart "last ned" knappen trykkes skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg bruker norsk Win2k, så dette blir "luftige" tips. At du hverken får lasta oppdateringer eller bruke høyretasten ( er det dette du mener med 'umulig og åpne linker i nytt vindu' ? ), tyder på virus. Hvis du i tillegg ikke kan klippe ut/ lime inn er det temmelig sikkert en Blaster-virus. Trykk ctrl+alt+del og sjekk i Oppgavebehandling om det går noe blaster-lignende i bakgrunnen. Lenke til kommentar
corky Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Har ikke noen problemer med å klippe ut/lime inn. Alt synes å virke perfekt, untatt IE. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 du blir vel ikke så fornøyd med dette, men jeg nevner bare opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå