fibi Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Studerer priser på forskjellige nettbutikker....Mistenkelig stor prisforskjell på tilsynelatende samme pakker.Et eks:Mamoz selger Olympus Camedia C-750 for kr:4068...Den dyreste..IT-Butikken selger for kr:5601...Her er det noe som "skurrer" for meg...Ligger det gjemte feller her??....Noen som har en god forklaring??... ....Er det bare å gå for det billigste?......Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Itbutikken kan levere samme kamera til to forskjellige priser, 4062,- og 5601,- Vanligvis når det er slike prisforskjeller så følger det med dockingstasjon og batterier, eller lignende med den dyreste av dem. Men her kan jeg ikke se noe slikt. Mest sannsynlig så har Itbutikken to forskjellige leverandører på det kameraet. Den ene leverandøren tar seg sikkert mye bedre betalt. Tror det kan være grunnen. Jeg ville valgt å bestille fra Mamoz var jeg deg. De har ett mye bedre rykte og service. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Spaceworld selger C-750 for 6500 !!!!!!!! ...... uten at det følger med noe spesielt.... .. haha.... idioter Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ingen har beskyld spaceworld for å være en god butikk på noe som helst:) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Spaceworld selger C-750 for 6500 !!!!!!!! ...... uten at det følger med noe spesielt.... .. haha.... idioter Om folk kjøper det til den prisen, så kan man vel ikke kalle Spaceworld for noe annet enn økonomiske genier? Er vel heller kundene som er idioter enn de luringene som tjener mye penger på de høye prisene. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Spaceworld selger C-750 for 6500 !!!!!!!! ...... uten at det følger med noe spesielt.... .. haha.... idioter Om folk kjøper det til den prisen, så kan man vel ikke kalle Spaceworld for noe annet enn økonomiske genier? jo... ja... Du har jo et poeng der. Var nedom de og skulle prute prisen ned 2000 spenn (verd et forsøk). Traff på daglig leder og spurte han om de hadde noen flere igjen (for utstillingsmodellen var borte). Da så han helt forvirret ut... som om: "hva?!? har noen virkelig KJØPT det kameraet?" ... hehe... Enten har en tulling virkelig kjøpt kameraet, eller så har en ansatt tatt det med hjem for å prøve det (fordi ingen kommer jo til å kjøpe det kameraet som har stått der i ca 5mnd?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå