Pedersen2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Fikk min P900 i julegave:) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Fikk min P900 i julegave:) *host*bortskjemt*host* Endret 22. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg synes jeg har en god holdning jeg jeg reiser mye med tog og ofte så mister folk mobbene. Fannt en p800 (!) en gang. Lekte litt med den før jeg gikk av tåget (hva skulle du ha gjort da??? den var jo brand new) og etterpå ringte jeg ett nummer og spurte om de hviste hvor han bodde (det var en mann som eide den) han vart selvsagt overlykkelig og ga meg en sleip femhundrelapp... ( ) kunne alltids ha solgt den og fått femtusen; men jaja Den vanligste mobilen som noen har mistet er nok 3510(i) har vel funnet 4-5 stk... noen andre som har en god fortelling om en god mobil-gjerning ??? Fabt en 3410 på bussen er gang.. Ringte hjemnummeret og en overlykkelig 7. klassing fikk mobilen sin tilbake Har ei venninde som tilsammen har funnet 3 mobiler, har behildt alle, blir skikkelig irritert, har ei venninde som fant en 3510i forrige uke og hu beholdt den, det syntes jeg var skikkelig teit fordi hu mista sin 3330 på nyttårsaften( det var noen som hadde det gøy med å ta den på lydløs og legge den på en benk utafor der vi var på fest) og når jeg skulle gå fant jeg den og hu ble seff glad når jeg kom inn med den til henne, og når hu da ca.3 uker senere ikke gidder å levere tilbake en mobil hu finner syns jeg det er dårlig! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk min P900 i julegave:) *host*bortskjemt*host* Kan du banne på! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg synes jeg har en god holdning jeg jeg reiser mye med tog og ofte så mister folk mobbene. Fannt en p800 (!) en gang. Lekte litt med den før jeg gikk av tåget (hva skulle du ha gjort da??? den var jo brand new) og etterpå ringte jeg ett nummer og spurte om de hviste hvor han bodde (det var en mann som eide den) han vart selvsagt overlykkelig og ga meg en sleip femhundrelapp... ( ) kunne alltids ha solgt den og fått femtusen; men jaja Den vanligste mobilen som noen har mistet er nok 3510(i) har vel funnet 4-5 stk... noen andre som har en god fortelling om en god mobil-gjerning ??? Fabt en 3410 på bussen er gang.. Ringte hjemnummeret og en overlykkelig 7. klassing fikk mobilen sin tilbake Har ei venninde som tilsammen har funnet 3 mobiler, har behildt alle, blir skikkelig irritert, har ei venninde som fant en 3510i forrige uke og hu beholdt den, det syntes jeg var skikkelig teit fordi hu mista sin 3330 på nyttårsaften( det var noen som hadde det gøy med å ta den på lydløs og legge den på en benk utafor der vi var på fest) og når jeg skulle gå fant jeg den og hu ble seff glad når jeg kom inn med den til henne, og når hu da ca.3 uker senere ikke gidder å levere tilbake en mobil hu finner syns jeg det er dårlig! enig... Litt idiot da når hun blir sur at noen stjeler hennes; men ikke at hun stjeler noens Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg synes jeg har en god holdning jeg jeg reiser mye med tog og ofte så mister folk mobbene. Fannt en p800 (!) en gang. Lekte litt med den før jeg gikk av tåget (hva skulle du ha gjort da??? den var jo brand new) og etterpå ringte jeg ett nummer og spurte om de hviste hvor han bodde (det var en mann som eide den) han vart selvsagt overlykkelig og ga meg en sleip femhundrelapp... ( ) kunne alltids ha solgt den og fått femtusen; men jaja Den vanligste mobilen som noen har mistet er nok 3510(i) har vel funnet 4-5 stk... noen andre som har en god fortelling om en god mobil-gjerning ??? Ehmmm......du er en liten engel du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå