Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg gikk så fornøyd for å kjøpe min P900 i dag, men da jeg kom ned til byen var det ingen butikker som hadde fått den inn de sa den ikke komfør i februar!!! Jeg trodde den hadde kommt nå, noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt den(ikke en internett butikk) Eller når den kommer? Vil så gjerne ha den nå Endret 22. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her i Stavanger har Expert annonsert med P900 i gårsdagens avis; da har de kanskje telefoner der.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her i Stavanger har Expert annonsert med P900 i gårsdagens avis; da har de kanskje telefoner der.... Det var da svært så merkelig... Jeg bor selv i Stavanger og da jeg ringte ut så sa de at de ikke hadde fått den inn. Har du sett den noen andre steder i Stavanger.. Har så lyst på den Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som vet hvor jeg kan få kjøpt den???? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hva med å søke litt på nettet? Får det rimeligere hos nettbutikker.. 6500 koster den uten abb hos abcmobil.no feks. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ringte til Expert Bonus på Forus, de har ingen p900 i hele rogaland! Det kaller jeg dårlig timing av Expert. Store annonser-ingen mobber. Du får smøre deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 den har jo vert ute lenge, har den vel ? Hvorfor kan du ikke handle på nettbutikker ? De fleste har den jo... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Nå har jeg fått den. Til en stiv pris: 8000Kr.!!!!!! men men det var forsikringsselskapet som betalte Eneste grunnen til ikke å handle i nettbutikk var at de var utsolgt der jeg så, har ikke noe imot nettbutikker generelt, utenom det at jeg liker å få varene med en gang Er veldig glad Endret 20. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Fikk du forsikringsselskapet til å betale deg 8000 for en ny P900 da den du mista var en 3650???!?!?!? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Fikk du forsikringsselskapet til å betale deg 8000 for en ny P900 da den du mista var en 3650???!?!?!? Nei, nei, nei Det var jo mer enn min 3650 som ble stjålet. Blant annet 10 playstation 2 spill. Og et per solbriller til 2500,- så jeg brukte bare litt av pengene jeg fikk for spillene på mobilen Kan ikke vente til jeg får prøvd den ut. De sa jeg måtte lade den i 12 timer, er det nødvendig? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Grattis med ny mobil da Jeg pleier somregel å lade mine nye i 12 timer, men ikke denna gangen. Lagde et emne om det og fikk vite at det egentlig ikke er nødvendig. Men det kan jo hende at din P900 har andre batterier enn min E700.. Men det jeg alltid gjør er å slå dne på etter den er full ladet for så å heller sitte med den i laderen Men det er kansje ikke så lurt for da blir det jo etterhverty en form for klattlading kansje?? Jaja, eier ikke tålmodighet jeg ihvertfall.. men hva var dte som ble stjelt siden du mista så mye? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) men hva var dte som ble stjelt siden du mista så mye? Noen(rundt 15) "kamerater" av lillebroren min var med han hjem en dag etter skolen. Og spredde seg rundt i huset og rundstjal oss for alt som er lett å ta med seg(mobil, spill, dvd'er, solbrillene) Og iogmed at det var så mange er det umulig for oss å si hvem det var(det var sansynligvis bare en eller to som stjal, har ringt rundt, men alle blånekter jo selfølgelig) . Men men det var jo bare greit for meg, hadde akkurat kjøpt meg 6600 da, glad for at de ikke tok den. men hvis jeg finner ut hvem det er skal jeg f*en meg slå den stygge dritten til han detter sammen av mangel på blod Neida, men jeg skal anmelde han/de hvis jeg finner ut hvem han/de er. Endret 20. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Lurt å anmelde Drittunger ass! HATER folk som stjeler, husker da 5210'en min ble stjelt, hadde ikke hatt den lenge og dne var ganske ny da oxo.. Fant alrdi ut hvem det var, og jeg hadde ikke forsikring.. Men E700'en den er forsikra EDIT: ikke akkuart %210, men kansje 5210, hehe Endret 21. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ja hater de små drittungene, men nå ordnet det seg jo med forsikringen da, så jeg bryr meg egntlig ikke lenger. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja,se det far dne lyse side: Du sitter nå med P900!!!! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 8000 tusen kr for en mobil, det er sinnsykt det.. Altså 8 tusen er jo ****** meg en halv mndes jobbing for mange stakkarser her i Norge. Jaja, pengene gikk iallefall til SE og ikke Nokia. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 En halv måneds jobbing. Hvis jeg ikke hadde fått forsikrings penger måtte jeg jobbet i 7,5 måneder, med de stygge avisene. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 jeg synes jeg har en god holdning jeg jeg reiser mye med tog og ofte så mister folk mobbene. Fannt en p800 (!) en gang. Lekte litt med den før jeg gikk av tåget (hva skulle du ha gjort da??? den var jo brand new) og etterpå ringte jeg ett nummer og spurte om de hviste hvor han bodde (det var en mann som eide den) han vart selvsagt overlykkelig og ga meg en sleip femhundrelapp... ( ) kunne alltids ha solgt den og fått femtusen; men jaja Den vanligste mobilen som noen har mistet er nok 3510(i) har vel funnet 4-5 stk... noen andre som har en god fortelling om en god mobil-gjerning ??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 En halv måneds jobbing. Hvis jeg ikke hadde fått forsikrings penger måtte jeg jobbet i 7,5 måneder, med de stygge avisene. mener du med å selge aviser? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Nei jeg er avisbud(det er ikke noe spessielt bra betalt ) Men, men det er jo litt penger da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå