TCi Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.buycd.ru/ søk på HL2 oppe i venstre hjørne.. edit. blir vel en warning nå tenker jeg. billig var det oxo gitt. Hehe... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Om spille kommer i September så vil jeg neppe si når jeg kjøper spillet at det er ekstremt god grafikk... kanskje litt utdatert da? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 trenger vel ikke å stenge denne tråden på grunn av en enkelt brukers utspill? om hl2 blir utsatt igjen, skal det bli gitt noe mer til disse folka som har lapp på det? hl2 = hl3? hvor mye må forandres "på grunn av" den der kildekode saken? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) mens dere venter http://hl2world.com/index.php denne var litt kul da,, http://www.wormshl.com/ Endret 20. januar 2004 av wichtom Lenke til kommentar
lubb Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Valve utsatte fra september til november i fjor og deretter utsatte de det enda en gang til 2004.... Men datoen hos GamePlay skal da tas med en klype salt... Valve har aldri gitt noen offisiel dato etter 30.sept, muligt at vivendi har gjort det, men de har jo egentlig ikke så mye med det å gjør. Half-life ble jo utsatt i nesten et helt år , og dere ser hvordan det ble. Tror det lover godt jeg. Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.buycd.ru/ søk på HL2 oppe i venstre hjørne.. edit. blir vel en warning nå tenker jeg. billig var det oxo gitt. Ja, la oss legge igjen våre kreditt/bankkortnumre der, av alle steder, nei? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 http://www.buycd.ru/ søk på HL2 oppe i venstre hjørne.. edit. blir vel en warning nå tenker jeg. billig var det oxo gitt. Ja, la oss legge igjen våre kreditt/bankkortnumre der, av alle steder, nei? ennå en som frykter mafia. er det ikke en side med ssl da?. så ikke så nøye. men ja.. alt av det man har hørt fra den kanten er ikke det beste da. men det er jo en ganske proff side da. og flere har kjøpt da. bare se på den andre linken Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 dette begynner å virkelig bli latterlig, de kunne heller ha ventet med å sette datoer fra begynnelsen av. Jeg ser ikke no spesielt fram til å spille det engang. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 dette begynner å virkelig bli latterlig, de kunne heller ha ventet med å sette datoer fra begynnelsen av. Jeg ser ikke no spesielt fram til å spille det engang. da skjønner jeg ikke at du gidder å ta deg tid til å poste her heller Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Valve utsatte fra september til november i fjor og deretter utsatte de det enda en gang til 2004.... Men datoen hos GamePlay skal da tas med en klype salt... Valve har aldri gitt noen offisiel dato etter 30.sept, muligt at vivendi har gjort det, men de har jo egentlig ikke så mye med det å gjør. Half-life ble jo utsatt i nesten et helt år , og dere ser hvordan det ble. Tror det lover godt jeg. VALVe har gitt to offisielle datoer, 30. september og hollidays 2003. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 La oss ikke håpe det ikke skjer det samme som med Duke Nukem: Forever Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 dette begynner å virkelig bli latterlig, de kunne heller ha ventet med å sette datoer fra begynnelsen av. Jeg ser ikke no spesielt fram til å spille det engang. da skjønner jeg ikke at du gidder å ta deg tid til å poste her heller Helt enig Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 kan ikke fatte hvorfor dere en gang gidder å vente på half life2, eneste bra med half life er at du kan spille CS gjennom dette !!!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 kan ikke fatte hvorfor dere en gang gidder å vente på half life2, eneste bra med half life er at du kan spille CS gjennom dette !!!!! Sannsynligvis pga. syk grafikk, grensesprengende fysikk og at det vil nok komme mods som tilsvarer CS. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 kanskje derfor ja. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 kan ikke fatte hvorfor dere en gang gidder å vente på half life2, eneste bra med half life er at du kan spille CS gjennom dette !!!!! Sannsynligvis pga. syk grafikk, grensesprengende fysikk og at det vil nok komme mods som tilsvarer CS. Istede for å komme med slike usaklige kommentarer burde du nok tenke på hva som gjorde at CS i det hele tatt eksisterer.... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 og at når HL kom, så var det en banebrytende og intens singleplayer opplevelse, som noen av oss (dvs de som spilte PC spill i 98-99) gleder oss til å kanskje få oppleve igjen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det mest latterlige var jo den første datoen de hadde satt. Og spillet var jo nesten helt "ferdig" ifølge Valve selv. Dersom det nå blir utsatt enda engang sier det jo litt om hvor langt de egentlig hadde kommet med spillet. Og denne gangen kan de ikke skylde på innbrudd og stjålet kode heller. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Det mest latterlige var jo den første datoen de hadde satt. Og spillet var jo nesten helt "ferdig" ifølge Valve selv. Dersom det nå blir utsatt enda engang sier det jo litt om hvor langt de egentlig hadde kommet med spillet. Og denne gangen kan de ikke skylde på innbrudd og stjålet kode heller. Kunne ikke sagt det bedre selv Valve hadde før september "releasen" et helt uferdig spill og det visste de godt. Allikevel sa de: "Half Life 2 kommer på PC 30 september". Det er ikke rart folk blir pisst off når de kjøper high end grafikkort før 30 september uvitende om at spillet kanskje nå kommer 1 år senere. Bra jobb Valve, keep up the good work Edit: skrivefeil Endret 20. januar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det kommer når det kommer Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå