CarinaE Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg lastet ned et spill/demo elller noe lignende, men jeg får ikke åpnet de... Det står at windows ikke klarer å åpne fila som heter Allroads.z5 Hva kan jeg gjøre for at Windows kan skjønne hvordan den skal åpne fila? Endret 20. januar 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Se om du kan finne noe på denne siden som kan hjelpe deg. Kan godt hende du trenger Allroads.exe-filen også. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Takk for det Jeg fikk tips om en side med spill, men jeg vet ikke om det er spillet, eller en demo, eller hva slags spill/demo det er engang... Men hva slags program er egentlig z5? Endret 20. januar 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg lastet ned et spill/demo elller noe lignende, men jeg får ikke åpnet de... Det står at windows ikke klarer å åpne fila som heter Allroads.z5 Hva kan jeg gjøre for at Windows kan skjønne hvordan den skal åpne fila? Fyfy! Det er ikke lov å laste ned spill vet du Endret 20. januar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg fant nå ut i ettertid her, at det ikke er et spill, men en demo på det, antageligvis. Men takk for hjelpen uansett... CarinaE som nå har slettet den fila... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 AllRoads er et spill som ble lagd til en konkurranse, så vidt jeg kan finne ut på nettet. Spillet ser ut til å være nedlastbart for alle som måtte ønske det. Enkelte av de beste spillene er uansett fritt tilgjenglig for nedlastning på internett. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg lastet ned et spill/demo elller noe lignende, men jeg får ikke åpnet de... Det står at windows ikke klarer å åpne fila som heter Allroads.z5 Hva kan jeg gjøre for at Windows kan skjønne hvordan den skal åpne fila? Fyfy! Det er ikke lov å laste ned spill vet du Hadde du i det hele tatt bryet med å sjekke omstendighetene rundt spørsmålet, hadde du oppdaget at spillet er lagt ut på nettet for gratis nedlasting, av utvikler. Endret 20. januar 2004 av Pytagoras Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Så jeg gjorde da igrunn ikke noe ulovlig? Jeg lette bare etter sånne rolle og eventyr spill jeg.... Endret 20. januar 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Nei, du gjorde ikke noe ulovlig da personen som laget spillet la det ut på Internett til nedlasting for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå