Gå til innhold

Lignende Forum med mer tafikk

Anbefalte innlegg

Ikke for at jeg vil klage på Forumet her, jeg synes det er helt topp og jeg synes også at de fleste moderatorene gjør en fin jobb. Til tider synes jeg at det er for få folk her og det tar litt lang tid før man får svar eller skikkelig gang i en tråd, så jeg tenkte at jeg kunne gi en link til andre som føler det samme som meg.

For de som er over fjortistendensene og behersker englesk godt, kan jeg anbefale et bra forum hvor en del spill utviklere vanker. Det er et forum satt opp av tildligere Edge Magazine Forum brukere. Dere finner det her

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er da aktiv her jeg, selv om jeg bruker andre forumer. Det er bare det at på det andre forumet jeg linket til er det ca 10x flere folk inne i snitt og gjør det litt kjappere å få med seg nyheter. Jeg kommer ikke til å forlate dette forumet, men synes det er greit å bruke andre forumer i tillegg til dette.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere har forståelse for at vi ikke ønsker at folk reklamerer for andre forum her hos oss. Det blir som om du skal gå inn i en Rimi-butikk og skrike "hei, Kiwi-butikken på andre siden av gata er mye bedre! Faktisk er alle andre butikker bedre, denne suger!" Tråd stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...