Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, vi bestemte for å bruke en slump med penger siden vi skal ha helt ny printer, og den skal vare en stund. Vi har noen enkle krav, men de må holdes:

• Ha separate fargepatroner
  • Ha godkjente kvalitet på fotoutskrifter
  • Må ha mulighet til 100 og mer ark i materen

Ellers så hadde det vært fint om den kunne printe ut labels til cd. Farta er ikke så viktig siden vi er vant til å printe ut et valig teskt ark på ca. 20 sekunder. Må ikke være for kompliserte å bruke for broren min skal bruke den, og han har ikke så mye innsikt. Den skal brukes av to pcer på en gang, innstallert på den ene og og brukses gjennom nettverk på den andre, noe jeg går utfra de fleste greier. Vil helst ikke ha Lexmark grunnet dårlige erfaringer og at patroner koster flesk.

Min favoritt hittil er Canon Bubble Het I865 som fikk en femmer hos DinSide.no sin test i september. Den greier alle kravene mine + mer. Noen innvenninger på denne? Hvor dyrt er patroner, og brukes de fort opp? Er det en bra printer nå til dags til den prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vi bestemte for å bruke en slump med penger siden vi skal ha helt ny printer, og den skal vare en stund. Vi har noen enkle krav, men de må holdes:
  • Ha separate fargepatroner
  • Ha godkjente kvalitet på fotoutskrifter
  • Må ha mulighet til 100 og mer ark i materen

Ellers så hadde det vært fint om den kunne printe ut labels til cd. Farta er ikke så viktig siden vi er vant til å printe ut et valig teskt ark på ca. 20 sekunder. Må ikke være for kompliserte å bruke for broren min skal bruke den, og han har ikke så mye innsikt. Den skal brukes av to pcer på en gang, innstallert på den ene og og brukses gjennom nettverk på den andre, noe jeg går utfra de fleste greier. Vil helst ikke ha Lexmark grunnet dårlige erfaringer og at patroner koster flesk.

Min favoritt hittil er Canon Bubble Het I865 som fikk en femmer hos DinSide.no sin test i september. Den greier alle kravene mine + mer. Noen innvenninger på denne? Hvor dyrt er patroner, og brukes de fort opp? Er det en bra printer nå til dags til den prisen?

Har selv en Canon i850, og er meget fornøyd. Billig i drift. Tilsvarende fra Canon er nok toppers, har hørt oppfølgeren til i850 kommer med "print på CD". Husker ikke helt hva den heter, men tror det er modellen over den du nevnte(for den er vel oppfølgeren til i550)

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Canon i865 siden november, og jeg har aldri blitt MER overrasket (positivt+++) over en printer. For det første er kvaliteten meget bra, og blekkforbruket er lavt. Prisen er ikke ille den heller. Betalte 1890,- hos Lefdal.

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men patronene koster 99,- hos Computer City i Oslo (Alnabru), har ellers sett dem til 129,-

Lenke til kommentar

Jeg må nesten kopiere svaret til Patrioten. Jeg kjøpte også i865 i November og er superfornøyd. Beste skriveren jeg noen gang har hatt.

Canon har lansert en helt ny skriver i forrige uke. Den heter i990 og skal ta mye bedre fotoutskrifter enn tidligere modeller. Denne har 7 blekkpatroner og skriver superraskt. A4 på 37 sekunder i foto, mot 59 sekunder på i865.

i865 har fordel at den kommer med egen kasset for 10X15 ark og kan skrive rett på cd-plater. Trodde ikke jeg kom til å bruke dette noe særlig, men er faktisk gøy og praktisk.

Link til i990:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=97725&=katnav

// Dist

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...