DarkStarr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har et MSI kt2 combo hovedkort, AMD Athlon xp 1900+ (palomino), GeForce 4 mx 440 pro 600, Aopen miditower. Pcen min blir treigere når den klokkes jeg klokker den fra 1,6 GHz @ 1,7 GHz (1900+ @ 2000+) og den er jævli treig i staren og ustabil hele tia vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ein post held vel. Ved overklokking så er det mykje som må vurderes. Temp på cpu. Kva cpu det er (Stor forskjell i klokke potensialet) Batch nr o.l på cpu Overklikkingsvilligheiten til hket og så videre OK.no sidene har ein god introduksjon til overklokking. men eg trur palomino cpuene ikkje var nokon racer i OCing. Det finnes også nokre nettsider som viser highscore på kva dei forskjellige cpuene har blitt klokka opp til. (Ps dei høgaste har ofte nitrogenkjøling og dermed er uoppnåeleg for oss dødelege) mvh janEirik Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Bruker du "boxed" vifta, kanksje det er på tide å invistere i en ny vifte? mvh Weidemann'en Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 processoren holder seg nedi ca. 35 c Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (palomino) Der har du svaret. Palomino er elendige å overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå