TST Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 "Cool!" "It's like awesome, man!" "I hit him in the butt!" "You suck, man!". Dette er lyden av krig. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5003 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 uhm.. 8/10 på grafikk?! Burde hatt 2/10! Grafikken er jo direkte råtten! Lyden på xbox versjonen aner eg ikkje noke om, men om den er som på PC er den ikkje akkurat 8/10 den heller. Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg er selvfølgelig uenig. Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag. Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hjertet mitt blør når det ser en slik glorifisering av roten til alt ondt. ...eller så kunne det jo hende at de faktisk hadde gjort noe bra ut av det, men jeg tviler sterkt... Skal av prinsipp ikke prøve spillet. Lenke til kommentar
snikka Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er selvfølgelig uenig. Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag. Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt. Jeg er også uenig i 8/10 på grafikk. Spesielt når jeg ser at RB6 fikk 7/10. RB6 har etter min mening bedre grafikk. Bytt om de to karakterene og du kommer nærmere sannheten... mener jeg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare for å flisespikke litt: "SMG (ulike typer maskingeværer)" er feil. Det eneste maskingeværet i CS er Para. Skal man bruke norske ord, blir vel "maskinpistoler" det riktige. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg synes også grafikken ikke er god nok til å gi den 8. Men jeg ble veldig skuffet over multiplayer delen av spillet når man IKKE kan spille split screen. Det er jo veldig morro å spille CS på LAN(xbox) men jeg synes ikke multiplayer scoren skulle vært mer enn 6 pga mangel på split screen. Det er jo godt over halve morro'a å sitte i stua, slappe av og spille med kammerater. De burde også hatt en singleplayer del i spillet.. Det er forferdelig kjedlig å spille mot boter om du ikke har live. Det blir fortsatt litt for ensformig spør du meg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er selvfølgelig uenig. Har du spilt Xbox-versjonen? Jeg synes Ritual har klart å presse et ganske pent spill ut av den gamle, slitne grafikkmotoren - det har en super atmosfære. Men det handler jo om smak og behag. Men hvis du vil gi grafikken 2 av 10 legger du lista for Xbox-titler rimelig høyt. 2/10 var vel igrunn berre en måte å sei det på, men mitt poeng er at CS har ikkje _i_nærheten_ av "ganske god" grafikk. Det er ikkje enorme forandringer fra PC versjonen, og sammenligna med stort sett alle andre spill som blir gitt ut i dag vil eg gi CS (uansett platform) dårlig karakter på grafikken. At det har atmosfære skal eg ikkje nekte for, som en Veteran CS-slave, men det er IMO en bonus på Gameplay karakteren, ikkje grafikk karakteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg