ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Men jeg stusser litt over at jenter går for eldre gutter.. Skjønner du ikke det ? La meg spørre om en ting, når du var 18, hvor god var du i senga da ? Når du er 25, har du såfremt du ikke er totalt nerd som har sittet framfor en dataskjerm siden du var 12 å "nappet i loffen" noe som kvinner liker : Selvkontroll ! du bruker ikke 2 minutter i senga puh, det var en lang setning. Men det legitimerer selvfølgelig ikke at jeg som er 28 skulle vært i lag med ei jente på 16. Syns det blir totalt feil. Samboeren er 26 (snart) og det synest jeg er en fin differanse mht alder. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg er 26, og vil i utgangspunktet ikke være interresert i noen som er yngre enn 21 eller eldre enn 30. Men man veit aldri hvem man treffer og det er ingenting i veien for at jeg ikke skulle kunne ha et godt forhold til ei som f.eks. er 35, dersom vi går godt i lag. Og det evige gnålet om at yngre kvinner er så mye mer modne enn jevnaldrende menn, er etter det jeg ser bare svada. Det kan kanskje stemme på noen få punkter, men når alt kommer til alt er det mye det samme likevel. Det er ihvertfall min erfaring. Endret 20. januar 2004 av Eriond Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jo eldre man blir, desto mindre har aldersforskjellen noe å si ! Når f.eks en på 23 er sammen med ei på 15 er det litt strange syns jeg.. men en på 53 med 45 ikke Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 La meg spørre om en ting, når du var 18, hvor god var du i senga da ?Når du er 25, har du såfremt du ikke er totalt nerd som har sittet framfor en dataskjerm siden du var 12 å "nappet i loffen" noe som kvinner liker : Selvkontroll ! du bruker ikke 2 minutter i senga puh, det var en lang setning. For noe tull. Jenter på 18 har utmerkede forhold til andre 18 åringer.. også i senga.. Det du snakker om må være 15-16 åringer.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 For noe tull. Jenter på 18 har utmerkede forhold til andre 18 åringer.. også i senga.. Det du snakker om må være 15-16 åringer.. Det kommer nå veldig mye an på ! Kan være bra, men trenger absolutt ikke være det, men det gjelder nok alle aldersgrupper. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er man rundt 25 saa er alder oppover ikke noe problem etter min mening . Nedover vil jeg vel si 18-19 men det kommer annpaa den yngste . Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er man rundt 25 saa er alder oppover ikke noe problem etter min mening . Nedover vil jeg vel si 18-19 men det kommer annpaa den yngste . Dette forsto jeg ikke helt. Alder oppover, alder nedover? hva er det? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Personlig så synes jeg aldersforskjell på 3 år er i drøyeste laget når man er yngre enn 18 år, men jo eldre man blir, jo mindre blir forskjellen. Der fikk du sagt det, DG! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er man rundt 25 saa er alder oppover ikke noe problem etter min mening . Nedover vil jeg vel si 18-19 men det kommer annpaa den yngste . Dette forsto jeg ikke helt. Alder oppover, alder nedover? hva er det? Jeg mener med andre ord at en aldersforskjell paa 6-7 aar KAN gaa dersom den ene er 18-19 og den andre er 25 , men som sagt kommer annpaa den som er yngst . 22 og 15-16 er for ungt synes jeg , bare for aa sammenligne . Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker 0,8 som en gylden regel når det gjelder aldersforskjell. Det vil si, alderen til den eldste x 0,8 = alderen på den yngste, men med en nedre grense på 17-18 år. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er 15, og for meg går grensen på ca 2 år. Kommer ann på hvordan jenten er... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Typen min er 21 og jeg er 18 (blir 19).. Jeg tror i grunn at jeg ville satt grensen for meg selv på +5 og -1 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kine da.. Fælt så mye du skal mase om slike ting da.. menmen.. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over dette ,men jeg snakket med Iselin som bor ikke så langt herifra og jeg sa at en jeg kjente på 18 var sammen med en på 23-24 og hun sa at det var utrolig dårlig gjort av henne. Spurte jeg Espen så sa han: Da er hun somregel bare et prosjekt.. Men ting kan jo skje ,men prosjekt 90% av gangene. Jeg vet ikke helt om jeg kunne ha blitt sammen med en person på 23år.. (18selv) Det høres liksom så mange år framover i tid at det nesten er helt fælt. Men og finne meg ei på 15 er liksom litt sjukt.. Får trekke grensen ved 16. Kan være enig i at 15åringer kan se fine ut og være relativt fornuftige ,men man er jo rimelig forskjellig ifra den dagen man var 15 og når man er 18. Men vi har sett på jentene på GK.. hender jo noen ganger at vi setter oss i vinduet og følger med på hva som skjer. Men generelt sett er 15år litt lite. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Typen min er 21 og jeg er 18 (blir 19)..Jeg tror i grunn at jeg ville satt grensen for meg selv på +5 og -1 Vell. *pirkemode=ON* Det er jo ikke lenge siden du ble 18 da.. Så blir 19 er vell kanskje og ta i litt.. Men uansett.. 18 og 21 er jo ikke så mye. Men sjansen for at en gutt på 18 finner seg ei på 21 er nok lite trolig.. Damene er heldige der. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 En kamerat (21år) er sammen med ei på 31år. Hu er koseli hu, om folk liker hverandre burde ikke aldersforskjeller komme i veien. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen som har nevnt den gylne formel? Skuffet over dere folkens! "din alder"/2 + 7 = Lovlig alder Denne formelen er faktisk ganske kjent, og det stemmer ganske bra. eks 1 18/2 + 7 = 16 år eks 2 22/2 + 7 = 18 år eks 3 40/2 + 7 = 27 år Synes iallefall selv dette virker ok! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Heheh, så forresten på forsida av Se&hør at Kristian Valen har fått seg dame på 18. Hun er russ, og han er 29. Syns dette blir litt for dumt, spesielt at han går fra Elin Tvedt til en jente som akkurat har fått tilatelse til å kjøpe alkohol. Utenom så likte jeg regelen til Kenny000. Syns den passer greit. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Siden dette er søppel, så kan jeg jo bidra litt med hva dagens nyheter har å si om emnet: Savnede Sophie Hvitstein fra Tønsberg var sliten men i god form da politiet aksjonerte mot 19-åringens leilighet på Hamar. ... Etter det Aftenposten erfarer skal de to siktede mennene ha forklart at de trodde Sophie Hvitstein var eldre enn tolv år. Kilde: Artikkel Dette er faktisk meget, meget bra humor mellom linjene. Noen som tror dem kommer til å anke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vel.....skal ikke si noe eg.... Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 !5-17 16-17 17-18 Etter 18 er bare begrensning hvor stor forskjell det er i å forstå hva livet er.Bare ung og deilig + litt kan for mange bli utholdlig i det lange løp.Etter mitt skjønn kan en 60 åring være på nivå med en 18åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå