Gå til innhold

Aldersforskjell - den evige diskusjon

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg mener at opptil en 5-6-7 år så er det greit.. kommer helt ann på hvor gamle man selv er liksom. er man noen og tjue kan man godt ha kjæreste som er noen og tredve..

er værre om man er 15 og ha kjæreste på noen å tjue.

typen min er fem år eldre enn meg, vi har ingen problemer med det.

vanligvis er det vel jenta som er yngst. siden en del jenter i tenårene er litt mer oppvokst i hodet og sånn enn gutta kan være. dessuten virker det som en del av guttene vil ha unge sprelske damer på max 16;) litt overdrevet men ja. u get it! ;)

jeg tror jeg ville tenkt mer over det om en fyr på 18 var sammen med ei på 24, enn om ei på 18 var sammen med en på 24. vetke hvorfor .. bare er sånn.

men så er det vel også slik at jo eldre man blir, jo mer akseptert blir det at det er stor aldersforskjell.

*fable masse og kjede seg litt*

Lenke til kommentar

kommer helt an på alderen, er man 20 år, så er det IKKE ok med 10 år, synes max er 3 år oppover og nedover når man er 20, men hvis man er 60 år, så er det jo ok å finne seg en på 50, dette gjelder ikke når man er 20, og finner seg noen på 10, alderen har MYE å si, men igjen, kjærlighet kjenner ingen alder :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg er 19 (snart 20) , og for min del er det ikke noe yngre enn 17-18 som går greit (Har dame som er like gammel, vært heldig der, snart 3 års dag). Når vi snakker oppover, så går grensen ved noe i 30-40 åra, ta Demi Moore f.eks, hun er da over 40 og MEGET deilig, finnes mange andre som også er i den alderen (berømte og rike riktignok).

Riktignok har en del av dem gått under kniven, but who cares. Så lenge det ikke er silikon så er jeg fornøyd, kroppen skal være naturlig anlagt, uten kunstige implantater.

Lenke til kommentar
jeg tror jeg ville tenkt mer over det om en fyr på 18 var sammen med ei på 24, enn om ei på 18 var sammen med en på 24. vetke hvorfor .. bare er sånn.

Du vet vel hvorfor, men vil ikke ytre det.

Jeg ser ingen problem uansett hvilken vei du snur på det. Men jeg stusser litt over at jenter går for eldre gutter.. At eldre gutter like yngre jenter skjønner jeg derimot.

btw: det er ikke sånn at jenter er "mer oppvokst i hodet" som du sier.

Lenke til kommentar

Aldersforskjeller på mange år sier som regel ganske masse om den eldste parten. 30-åringer som har behov for å ha en 15-åring som kjæreste har et problem etter min mening.

Forøvrig er det ikke alderen som er det relevante, men hvilket psykisk nivå man er på i forhold til hverandre. En 15-åring har absolutt ingenting annet enn sex å tilby en på 30+, men kan være perfekt for folk på 15-19 kanskje. Etter hvert som aldersforskjellen blir større, så blir også sjansen for at forskjellen i psyke/personlig er stor også. Veldig gøy å være 16 år, og når man er sammen med vennene til kjæresten sin, så kunne man like godt vært sammen med vennene til foreldrene....

Personlig så synes jeg aldersforskjell på 3 år er i drøyeste laget når man er yngre enn 18 år, men jo eldre man blir, jo mindre betyr et par år fra eller til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...