mikaragua Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Har SE t310 men tror jeg skal kjøpe SE z600, men er z600 er like treig som t310? Regner med den ikke er det, men mange som sier den er veldig treig, når man skriver sms osv Endret 25. august 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 nei, tror ikke den er så treg. men har prøvd 2 stk og den ene var vanvittig treg. brukte lang tid på å komme inn på menyen, men sikkert bare sånn som sjer på begynnelsen. den andre jeg prøvde var ikke treg. litte granne treg i sms skrving men er en vane sak. ellers en god sak. kanskje litt for tykk. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 nei, tror ikke den er så treg. men har prøvd 2 stk og den ene var vanvittig treg. brukte lang tid på å komme inn på menyen, men sikkert bare sånn som sjer på begynnelsen.den andre jeg prøvde var ikke treg. litte granne treg i sms skrving men er en vane sak. ellers en god sak. kanskje litt for tykk. "den ene var treg men den andre ikke" hørtes smart ut. Akuratt som jeg skulle sagt, "mshop er billige,men mshop er dyrt." Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg syns z600 er rask nok, ikke treg i sms'er i af. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Ok.. Store/små forskjeller fra t310? Går greit å skrive med t310, men når man skriver fort tar det 5 sekunder å få opp hele setninga, etter man har skrevet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå