TommyFM Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg leiter etter enten et program hvor man kan lage dropdown menyer eller en ferdig meny som man kan redigere. Har funnet mange, men er ikke helt 100% det jeg trenger. Det jeg trenger er noe som ser slik ut: http://javascript.cooldev.com/scripts/cool...demos/relative/ Det som er viktigst er at den kan plasseres der jeg vil ha den og at det er mulighet for horisontal og vertikal meny. Den som er på linken hadde vært perfekt, men har ikke penger og synes ikke det er verdt å betale nesten 500kr for en meny på en enkel side. Så, er det noen som veit om noen menyer eller programmer som er gratis?? Har sett ganske mange forskjellige, og har funnet flere som NESTEN er bra, men de lar seg ikke plassere der jeg vil ha de (feks inne i en tabell) På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Mener å huske at det var noe som het Coolmenus eller noe, som var gratis og lå på en side som hadde navn som starta på dhtml. Mere husker jeg ikke! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 har selv benytta noe slikt på en side.. Men det er ikke kompatibelt med alle nettlesere har jeg merka, så jeg vil derfor skifte til en php baser meny, eventuelt med Mysql.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 DhtmlCentral.com var det! Et enkelt søk i google på ordet "coolmenus" gjorde underverker! Coolmenus finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå