hermansen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hadde Abit NF7 rev2, kjøpte nf7-s.. Nå har jeg kun mulighet til 2-4x AGP i bios! Skjermkortet støtter 8x, kjørte det fint på 8x på det andre hovedkortet. Løsningen er vel kanskje å flashe bios? Det er vel å anbefale å gjøre dette i dos? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja til begge spørsmål, men har du stødig internett og setter Bios default først, så går det normalt greit med FlashMenu. Lenke til kommentar
hermansen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har fortsatt ikke orket å gjøre noe med dette... men jeg glemte å si at jeg har klokket min xp2500 til 3200.. Det er vel heller dette som er grunnen til at jeg kun får 4x agp..? Er det ikke mulighet for å stille inn agp hastigheten selv på abit nf-s hovedkortet? Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Rent ytelesesmessig tror jeg ikke du tjener så masse på kjøre 8x i forhold til 4x. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har fortsatt ikke orket å gjøre noe med dette...men jeg glemte å si at jeg har klokket min xp2500 til 3200.. Det er vel heller dette som er grunnen til at jeg kun får 4x agp..? Er det ikke mulighet for å stille inn agp hastigheten selv på abit nf-s hovedkortet? Det har ingen verdens ting å si, du kan sette agp hastigheten til 66 mhz uten problemer i bios. Men du må enable 8x agp i bios da dette ikke er default på alle slike kort. Let litt i noen advanced menyer og du vil finne Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvilket grafikkort bruker du,og hvilken drivere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå