vip Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Jeg har tenkt å kjøpe et nytt kabinett og lurte på om noen kunne anbefale noen kabinetter til rundt 800kr? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 AOpen H600B kommer med 350W PSU. Har nettopp bygget i en av dem, nydelig. Men mente du prisen med, eller uten PSU? Lenke til kommentar
olavr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Selv har jeg AOpen H600A. Dette er jeg godt fornøyd med. Kanskje ikke så fancy, men med en god 300W strømforsyning. Etter min mening lett å bygge i og god plass. Du får det for ca 650 - 700 kr. AOpen H600B er forsåvidt det samme kabinettet med litt mer fancy utseende og en litt større strømforsyning, 350W. Du får det for ca 700 - 800 kr. Endret 20. januar 2004 av olavr Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kikker du på Anbefalinger, og "spilleren" vil du se Suntek-kabinettet mitt. Det er veldig pent hvertfall, og skrueløst. Det har en tendens til å bli litt varmt inni der, så om du skal overklokke er det jo ikke bra. Men som sagt, er du ute etter noe pent er Suntek kabinettet sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå