telluz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) som d står i emne skal jg ha ny mob.......men er ikke helt sikker på hvilken.... d står mellom samsung s300m,(kanskje e700 hvis de får den inn, og hvis jeg vil betale så mye),sony ericsson t610(eller vente til t630 kommer ut) kan noen anbefale noen av disse? eventuelt erfaringer osv. positive og negative erfaringer siemens st60 kan også bli aktuell når den kommer. Endret 20. januar 2004 av telluz Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 På komplett.no koster T630 like mye som T610, kjøp da heller T630 hvis det er de det står imellom... Ellers vil jeg anbefale E700 på det sterkeste!!! Fikk den igår, er KJEMPE fornøyd! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 som d står i emne skal jg ha ny mob.......men er ikke helt sikker på hvilken.... d står mellom samsung s300m,(kanskje e700 hvis de får den inn, og hvis jeg vil betale så mye),sony ericsson t610(eller vente til t630 kommer ut) kan noen anbefale noen av disse? eventuelt erfaringer osv. positive og negative erfaringer Av de telefonene ville jeg valgt T630 tror jeg.. Skjermen til T610 er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er den så dårlig da? Drev og vurderte en T610 selv her... Enten den, eller noe annet, men jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 s300 opplever jeg som klumpete... Den fineste av de er helt klart e700, men personlig liker jeg brukervenligheten til se bedre. Litt mas å skrive meldinger på samsungtelefoner (gjelder det enda tro?), og endel andre merkelige valg i menyopplegget Lenke til kommentar
Normann Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ellers vil jeg anbefale E700 på det sterkeste!!! Fikk den igår, er KJEMPE fornøyd! Men det betyr jo ikke at den er knallbra fordet... Sorry, men det er veldig vanskelig å bli kjent med telefonen etter kun ett døgn... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Ellers vil jeg anbefale E700 på det sterkeste!!! Fikk den igår, er KJEMPE fornøyd! Men det betyr jo ikke at den er knallbra fordet... Sorry, men det er veldig vanskelig å bli kjent med telefonen etter kun ett døgn... Sorry,men det går fint og være fornøyd med en telefon,selv etter et døgn. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har faktisk skrevet endel meldinger ( ganske mange ja) og tatt bilder, spillt spill og "utforsket" mobilen i det litt over et doøgn jeg har hatt den... Liker menyene, synes ikke dte er slitsomt å skrive meldinger eller gjøre noe annet. Til og med mora mi som har vært veldig fan av 3510i en min og ikke har noe peil på mobil ble nesten litt misunnelig når jeg "flippa" opp mobilen og hu så skjermen... Min konklusjon er nå ihvertfall enda at det er en flott telefon! Skal si ifra hvis jg endrer mening innen de neste 10 timene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå