snuppa Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Vår gamle kontorfax tok akkurat kvelden, og ny må anskaffes. Mottar noen fax, og sender noen, men ikke store mengder. Trenger også scanner. Lurte på å kjøpe en multifunksjonsprinter med scanner, fax og printer. Bør ha separate fargepatroner, slik at man kan skifte farge for farge(som Canon), og enkelt å sende og ta imot fax, helst uten å logge seg på noen maskin. Noen som har erfaringer? Ikke snakk om mer enn 4-5000 kr, gjerne mindre, trenger bare en slik som hjemmekontorene bruker. På forhånd takk Lenke til kommentar
dist Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Anbefaler Canon MP730 3480,- hos mpx Lenke til kommentar
snuppa Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Anbefaler Canon MP730 3480,- hos mpx Funker den også som selvstendig faks? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
dist Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Kjenner ikke dette produktet så godt, men er kjempefornøyd med I850 skriveren som denne er basert på. En test om produktet finnes her: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...3D2B5E9C2DA7BD3 Lenke til kommentar
snuppa Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Har i850 selv jeg og, hjemme, og er generelt veldig glad i Canon, men dette med faks-funksjonen veit jeg så lite om, og det er i vårt tilfelle grunn til nyanskaffelse, så der må jeg ha litt hjelp. Noen som har peil på faks på multifunksjonsskrivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå