Raphaug Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Som sagt, skal feste en Aquatbue brakett med tank i toppen av kabinettet. Tanken kommer i morgen, så jeg tenkte jeg skulle stte i gang og skjære hullet først som sist. Men vet noen hvor stor det skal være? Må det være rundt? eller kvadratsik? Endret 20. januar 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Kan noen hjelpe meg? Skal skjære i morgen! Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tanken er akkurat 8cm i omkrets,men jeg anbefaler deg å vente til du får tanken før du kutter noe.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Hehe,ok.. Men tenkte det var like greit å ha hullet klart.. Hvilke mål brukte du på din? Sirkel eller kvadratisk hull? Endret 20. januar 2004 av Raphaug Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg tok bare å lagde ett 8cm stort hull i diameter.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Hvis hullet blir ujevnt, vil braketten dekke for de eventuelle "ujevnhetene" da? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 målte min brakett: Bredde: 10 cm Høyde: 10 cm Tanken er 79mm i diameter, så braketten dekker ca 1cm utover hullet du trenger.. Hvis du lager hullet 80mm så skulle den passe akkurat, og braketten vil dekke eventuelle ujevnheter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå