above Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Lurte på om noen vet om ett program som kan oversette fra norsk til engelsk???? Altså den skal oversette settninger! Jeg vil ikke kjøpe noe, bare det finnes noe gratis på nettet eller en eller annen prøveversjon. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
above Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Er det ingen som vet eller?? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Du kan jo bruke noen webbasert, men de er elendige på grammatikk. Prøvde å skrie til en fransk kompis av meg at pcen min var ødelagt, klarte å få det til å bli "I fucket the upper part of my computer". Sjekk ut www.freetranslations.com Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 LOL @ eiriksen Har prøvd fretranslations jeg også, og da har det fungert greit. Den er grei som et førstegangsutkast. Vil ikke anbefale å levere inn en stil skrevet er, ettersom den kan (som eiriksen så bra har forklart) mistolke litt... Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bumping liker man ikke. Du kan sjekke ut aspell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå