hgb Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg er egentlig på utkikk etter en datakabel (serie eller usb) til Siemens M55. Er det en smal sak å få tak i til en relativt begrensa sum? Trenger man noe spesiell software for å få det til å funke (kjører Linux, vil gjerne bare synce adressebok). Lenke til kommentar
palandw Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg har en ny original siemens USB kabel liggende som passer ihvertfall til S55/C55. Hvis den passer kan du jo kjøpe den hvis du vil. Lenke til kommentar
hgb Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Hmm. Interessant det, men jeg er slett ikke sikker på om den funker. Hvor mye skulle du eventuelt hatt? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du kan handle både seriell og USB-kabel fra MPX for eksempel. Seriell skal være lettere å få til å fungere bra og er en femtilapp billigere, men kan ikke lade telefonen. Når det gjelder å få det til å virke, så søk på Club-Siemens, eller spør på nytt i forumet der. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ta kontakt om du er interessert i en USB kabel jeg kjøpte av MPX for ikke lenge siden. Den kan du få kjøpt for en god pris. Har også handsfree om det er av interesse. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 litt offtopic, men samma det: Hvordan åpner man en Siemens M55?? Lenke til kommentar
hgb Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 litt offtopic, men samma det: Hvordan åpner man en Siemens M55?? Hva mener du med "åpner"? Jeg bruker Linux, og der er det litt ymse verktøy. Man kan bruke fuse sammen med siefs for å mounte hele skiten. Da aksesserer man alt på telefona som et filsystem. I tillegg er det noe som heter scmxx som man kan bruke til å skrive til eller lese fra adressebok, sende SMS, etc. Det finnes også et GUI som heter gscmxx. Windows bruker jeg ikke, så hvis det er det du lurer på, så kan jeg ikke hjelpe, dessverre. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Hva mener du med "åpner"? Jeg bruker Linux, og der er det litt ymse verktøy. jeg mener hvordan man åpner en siemens M55 fysisk. Med tang? Med skrutrekker?Vinkork? Med et halv kilo mel? Ikke veit jeg. Endret 15. april 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
olary Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Viss du tar ut batteriet så er det 4 skruer du kan skru ut der.. Er nokk sikkert bare å skru ut de, og lette deksele over noen fester i toppen.. Vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå