tosson Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei. Står fast der hvor jeg skal bruke brannslokningapparatet i flyet, tror at jeg skal bruke det for å knuse en rute for å komme meg ut, men kommer meg ikke av flekken etter at jeg har plukket opp apparatet. Er det noe jeg må gjøre først for å få det til å virke. På forhånd takk. Tommy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 *SPOILER* Gi øl'en til han engelske duden, og ta opp brannslukkings apparatet. Deretter trykker du på ruta helt til venstre med brannslukkings apparatet i hendene. Dette mener jeg var hvordan jeg gjorde det i demoen Lenke til kommentar
tosson Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 *SPOILER* Gi øl'en til han engelske duden, og ta opp brannslukkings apparatet. Deretter trykker du på ruta helt til venstre med brannslukkings apparatet i hendene. Dette mener jeg var hvordan jeg gjorde det i demoen Hei. Det har jeg gjort,men som sagt når jeg tar opp apparatet så kan jeg kun se på det og legge det fra meg. Hvordan trykker jeg da på ruta med brannslokkeren? Takk for svar. Tommy Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Akkurat det samme problemet hadde jeg også på demoen. Det må jo være en bug(?) ettersom det ikke er mulig å velge hva man skal bruke apparatet med (er vel tre alternativer?). Her er hvertfall fire forskjellige walktrough's: http://www.gamespot.com/pc/adventure/broke...hesd/hints.html Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Bruk page up/down mener jeg for å highlighte den "stjernen" som vises på ruten i flyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå