Stor Oddnoga Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Mulig det, men personlig ville jeg nok tatt Abit over Epox uten å nøle. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har flere kamerater som en stund mente at ePox var det beste som fantes. Dette var vell i sommer -> tidlig høst. Ingen av dem har lenger disse kortene. Bare problemer. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 ps aner jeg dx-ball som avatar? Regner nok med at det er Amiga han tenker på... ja. amiga har kommet med ny maskin og snart nytt os Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Må innrømme at jeg synes ikke kvaliteten på abit sine hovedkortet overgår de andre hovedkortprodusentene. Men de lager kort som er gode til å klokke, og de kan ingen ta fra dem, og det er vel derfor så mange velger dem. Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 De fleste merkene i dag er jo relativt gode... Hvor mye feil folk får, kommer jo ofte an på hvor mye som blir solgt. Selv foretrekker egentlig alle utenom ASUS. MSI, Abit, Epox, Intel... samtlige korter har fungert perfekt hos meg, foruten 3 asus korter =) Vet mange andre har asus, og det fungerer sikkert vel og bra for dem.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har kun hatt Abit hovedkort de siste 4-5 årene og må si jeg har hatt veldig lite problemer. Jeg har fått inntrykk av at det er veldig mange her på forumet som har problemer med MSI, men det kan jo være fordi så mange har slike hovedkort. Har hatt mangen abit kort oppgjennom årene, har bare hatt broblemer med abit BX133-Raid. Har og hatt msi815EP-Pro, nå har eg msi 875P neo som eg er meget fornøyd med. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har Abit Nf7-s 2.0. Det eneste som irriterer meg er... DET GÅR IKKE ANN å koble til firewire'n.. For den er så nært skjærmkortet, at jeg kommer ikke til Kom til å tenke på skjermkortet ditt nå Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har Abit Nf7-s 2.0. Det eneste som irriterer meg er... DET GÅR IKKE ANN å koble til firewire'n.. For den er så nært skjærmkortet, at jeg kommer ikke til Kom til å tenke på skjermkortet ditt nå Ja det er og blir en klassiker Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Personelig er det asuskort jeg har hatt suverent mest problemer med, på abit har jeg opplevd problem på et og på msi ingen. Det var vel to Abit Max3 kort du måtte returnere, om jeg husker rett? Nå ser det jo desverre ut som om det er en del folk som plages med Max3 kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå