Gå til innhold

OpenSynth NEKO 64


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:laugh:

 

Gikk nesten på den ja...helt til jeg begynte å bla litt. Det virker som en stor spøk (?)

 

Uansett hadde sikkert resultatet blitt bra..hehe

 

 

Selv kunne jeg tenke meg en Roland Fantom X8 eller Yamaha Motif 8  :roll:

Nei, dette er ingen spøk men et meget avansert 'keyboard' for å si det mildt :yes:

 

Open Labs kommer også med OpenStudio OMX64, en Opteron-basert arbeidsstasjon for lydproduksjon:

http://www.openlabs.com/omx64.php

 

:thumbup:

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
:laugh:

 

Gikk nesten på den ja...helt til jeg begynte å bla litt. Det virker som en stor spøk (?)

 

Uansett hadde sikkert resultatet blitt bra..hehe

 

 

Selv kunne jeg tenke meg en Roland Fantom X8 eller Yamaha Motif 8 :roll:

Huff og vik med den Yamahaen :thumbdown:

 

Crap og atter crap, synes en Korg Triton hadde finere lyd til og med. Motif8 må du ikke sløse penger på, få deg en Nord Electro :thumbup:

 

Angående siden; sprøtt :yes:

Lenke til kommentar

:wow: ikke en spøk? :scared:

 

Utrolig at jeg ikke har hørt om den før :blush: og jeg som "prøver å følge med" på synth fronten?

 

Spennende å se om det blir noen suksess. Grunnen til at jeg tvilte var b.la hvis du ser på siden om utviklerne (?)

 

Uansett så er Triton sikkert en bra synt. Har prøvd mange forskjellige -Triton LE, Karma- og Yamaha har en spesiell trøkk i lyden. Er ikke så statisk som Korg. ;)

Har selv hatt Poly800mkII :scared: M1, 01W fd, DSS1, Wavestation, DX7, Ensoniq *phew*

Men hadde jeg vunnet i lotto ville det ha blitt alle 3 ;)

 

Men smaken er som baken :Delt i to (med hår i ... :scared: *ugh*)

Lenke til kommentar
:wow: ikke en spøk? :scared:

 

Utrolig at jeg ikke har hørt om den før :blush: og jeg som "prøver å følge med" på synth fronten?

 

Spennende å se om det blir noen suksess. Grunnen til at jeg tvilte var b.la hvis du ser på siden om utviklerne (?)

Jepp, den ser utvilsomt kul ut men det spørs om vi får se den her til lands med det aller første da... Markedet for slike super-synth'er er vel noe begrenset i Norge (?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...