snorreh Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dere finner vidunderet her: http://www.openlabs.com/neko64.php Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gikk nesten på den ja...helt til jeg begynte å bla litt. Det virker som en stor spøk (?) Uansett hadde sikkert resultatet blitt bra..hehe Selv kunne jeg tenke meg en Roland Fantom X8 eller Yamaha Motif 8 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Gikk nesten på den ja...helt til jeg begynte å bla litt. Det virker som en stor spøk (?) Uansett hadde sikkert resultatet blitt bra..hehe Selv kunne jeg tenke meg en Roland Fantom X8 eller Yamaha Motif 8 Nei, dette er ingen spøk men et meget avansert 'keyboard' for å si det mildt Open Labs kommer også med OpenStudio OMX64, en Opteron-basert arbeidsstasjon for lydproduksjon: http://www.openlabs.com/omx64.php Endret 20. januar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Gikk nesten på den ja...helt til jeg begynte å bla litt. Det virker som en stor spøk (?) Uansett hadde sikkert resultatet blitt bra..hehe Selv kunne jeg tenke meg en Roland Fantom X8 eller Yamaha Motif 8 Huff og vik med den Yamahaen Crap og atter crap, synes en Korg Triton hadde finere lyd til og med. Motif8 må du ikke sløse penger på, få deg en Nord Electro Angående siden; sprøtt Lenke til kommentar
lindp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg vil heller ha denne. Og hva med en Synthi? Pal Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg vil heller ha denne. Og hva med en Synthi? Pal Flott Slår mitt studio Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ikke en spøk? Utrolig at jeg ikke har hørt om den før og jeg som "prøver å følge med" på synth fronten? Spennende å se om det blir noen suksess. Grunnen til at jeg tvilte var b.la hvis du ser på siden om utviklerne (?) Uansett så er Triton sikkert en bra synt. Har prøvd mange forskjellige -Triton LE, Karma- og Yamaha har en spesiell trøkk i lyden. Er ikke så statisk som Korg. Har selv hatt Poly800mkII M1, 01W fd, DSS1, Wavestation, DX7, Ensoniq *phew* Men hadde jeg vunnet i lotto ville det ha blitt alle 3 Men smaken er som baken :Delt i to (med hår i ... *ugh*) Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ikke en spøk? Utrolig at jeg ikke har hørt om den før og jeg som "prøver å følge med" på synth fronten? Spennende å se om det blir noen suksess. Grunnen til at jeg tvilte var b.la hvis du ser på siden om utviklerne (?) Jepp, den ser utvilsomt kul ut men det spørs om vi får se den her til lands med det aller første da... Markedet for slike super-synth'er er vel noe begrenset i Norge (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå